fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיום שישי הבא: קו הרכבת בית שאן-חיפה חוזר לפעול גם בסופי השבוע

בשורה לציבור הנוסעים: בעקבות היציאה מהסגר והסרת המגבלות, קו הרכבת העמק (בית שאן-חיפה) יפעל גם בימי שישי ובמוצאי שבת
(צילום: רכבת ישראל)
(צילום: רכבת ישראל)

על רקע היציאה מהסגר והסרת המגבלות, החל מיום שישי הבא (19.03), רכבת ישראל תחזור להפעיל שירות רכבתי גם בסופי שבוע. זאת, בעקבות הנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב.

השירות יחודש בארבעה קווי רכבת, בהם ניתן לחדש את השירות במקביל לעבודות פיתוח התשתיות וחשמול המסילות. משרד התחבורה ניצל את הסגרים בשנה האחרונה להתקדמות משמעותית בעבודות התשתית והאצת פרויקטים מרכזים, שנועדו לשדרג את השירות לציבור הנוסעים ברכבת.

בין הקווים שיחזרו לפעול בסופי השבוע, גם קו בית שאן-חיפה (חוף הכרמל). במהלך הנסיעה הרכבות יעצרו בתחנות הביניים עפולה (רפאל איתן), מגדל העמק (כפר ברוך), יוקנעם (כפר יהושע), חיפה מרכזית המפרץ, חיפה מרכז השמונה וחיפה בת גלים. הרכבות יפעלו בימי שישי מהשעה 06:00 בבוקר ועד לשעה 14:00 בצהריים ובמוצאי שבת מהשעה 21:00 ועד חצות. תדירות הרכבות תעמוד על רכבת אחת בשעה, לכל כיוון.

כל הפרטים אודות השינויים בפעילות הרכבות מפורסמים באתר רכבת ישראל, במוקד השירות הטלפוני של הרכבת 5770* וביישומונים של התחבורה הציבורית.
לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות