fbpx
Nazareth, IL
24°
Clear
0h1h2h3h4h
24°C
24°C
24°C
23°C
23°C

מועצת האכיפה העירונית של נוף הגליל התכנסה לסיכום מחצית 2024 והיערכות לחופש הגדול

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

ראש העיר, רונן פלוט ,הנחה להיערך בכוחות מתוגברים על מנת לצמצם עד כמה שניתן את המטרדים בקיץ ולשמור על איכות החיים של התושבים ברחבי העיר.

מועצת האכיפה העירונית של נוף הגליל בהשתתפות נציגי תחנת המשטרה, שיטור עירוני, פיקוח, רווחה, חינוך ונוער התכנסה ביום שלישי השבוע לישיבת סיכום המחצית הראשונה של 2024 והיערכות למתן מענה ממוקד לחודשי הקיץ והחופש הגדול. הישיבה התקיימה בנוכחות ראש העיר רונן פלוט, סגניו, אלכס גדלקין ודוד שינאן, מנכ"ל העירייה, עפר בן אליעזר ומנהלי חינוך, רווחה וביטחון.
בישיבה הוצגו על ידי השיטור העירוני נתונים המצביעים על ירידה בשיעור של כעשרה אחוזים בעבירות הקמת רעש מרכב ובשטחים ציבוריים במהלך מחצית 2024 וזאת במסגרת היעדים שהוצבו על ידי ראש העיר ובראשם הפחתת מטרדי הרעש והבריונות בכביש. כמו כן צוינה ירידה של כעשרה אחוזים בתאונות דרכים אשר אם הן סומנו בראש יעדי השנה.
ראש העיר, רונן פלוט אמר כי הוא נחוש לשמור על איכות החיים של התושבים גם בחופש הגדול והנחה את ואגף הביטחון והחירום לביצוע אכיפה מוגברת, בשילוב ידיים עם משטרת נוף הגליל. ראש העיר הנחה להגביר נוכחות במהלך החופש הגדול בשעות המאוחרות של הלילה לשם שמירה על הסדר וליזום מבצעי אכיפה משותפים עם המשטרה. "הגברת נוכחות יזומה של גורמי האכיפה והביטחון בעיר, תגבור משמרות וניידות בלילות, גיוס כל מערך הפיקוח העירוני והביטחון לשמירה על הסדר בעיר, וכן שימוש בניידות, ויחידת האופנועים יהוו מכפיל כוח" אמר ראש העיר פלוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות