fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהולנד באהבה

עולים ותיקים מהולנד המתגוררים בנוף הגליל התקשו לעמוד מול המראות של היערות השרופים בנוף הגליל ותרמו ארגזים עם פקעות של צבעוניים מהולנד
בני הזוג והפקעות. צילום: דוברות העירייה
בני הזוג והפקעות. צילום: דוברות העירייה

סיפרנו לחברים שלנו בהולנד על השריפה הקשה שהייתה בנוף הגליל והם שלחו ארגזים עם פקעות של פרחים לשיקום השטחים השרופים", כך סיפרו בני הזוג מריטה ומרטין דקר, תושביי נוף הגליל, עולים ותיקים מהולנד, שהגיעו השבוע לחניון העירייה עם ארגזים של פקעות מהולנד.

המחווה של הזוג ההולנדי התקבלה בהתרגשות גדולה. ראש העיר רונן פלוט ששהה באותה שעה בישיבה בירושלים, לא יכול היה לקבל את פניהם אבל מנכ"לית העירייה חוה בכר הזמינה אותם ללשכתה הודתה בשמו ובשם העיר.

"תודה רבה על המחווה היפה, נשתול את הפקעות בשטח העיר והתושבים ייהנו ממראה הפרחים היפים של הולנד", אמרה בכר.

 בני הזוג סיפרו כי בעת השריפה עקבו בדאגה אחרי הדיווחים על הנזק הכבד שנגרם לשטחים הירוקים בעיר "אנחנו שמחים לראות את העצים החדשים צומחים בשטחים שנשרפו ואת מבצע השיקום הענק של העירייה".

מנכ"לית העירייה בכר ביקשה למסור תודת העירייה לתורמים מהולנד ולהזמין אותם לבקר בעיר ולראות את הפרחים הצבעוניים מלבלבים אחרי תקופת הקורונה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות