fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: פינו כ-400 טון פסולת לקראת חגי תשרי וקיבלו מחמאות

אגף חזות העיר בעיריית מגדל העמק נערך לחגי תשרי בכוחות מתוגברים ופינה כ-400 טון פסולת ואשפה כדי לשמור על הסדר והניקיון ברחבי העיר במהלך השבת וראש השנה
צילום: דוברות
צילום: דוברות

ממרקים את העיר: עובדי אגף חזות העיר בעיריית מגדל העמק ובתוכם עובדי מחלקת התברואה, צוות מחלקת אשפה וקבלני פינוי אשפה, עובדי טיאוט, גינון והמחלקה הטכנית נערכו היטב לקראת חגי תשרי, עבדו בכוחות מתוגברים לפני ראש השנה ועד אחרי יום כיפור כדי לשמור על הסדר והניקיון ברחבי העיר.

מאגף חזות העיר נמסר השבוע כי ההכנה לראש השנה ויום כיפור הייתה טובה ורכבי הפינוי פינו אשפה ופסולת עד זמן קצר לפני כניסת החג כדי להכין את העיר היטב לקראת החג.

במקביל להכנות האינטנסיביות, עובדי האגף ממתינים להחלטה במסגרת תחרות "קריה יפה בישראל יפה" לשנת 2020 שהתקיימה בחודש שעבר מטעם המועצה לישראל יפה. וועדת השיפוט של התחרות קיימה סיורים בעיר, בהם נבדקו מגוון פרמטרים – החל מניקיון העיר, דרך מתקנים ופעילויות לרווחת הציבור, תחזוקת מבני ציבור ועד פארקים וריאות ירוקות. 

מנהל אגף חזות העיר, יניב בן יוסף, מסר כי פונו בסך הכל כ-400 טון פסולת, כמות גדולה בהשוואה לימים רגילים. "עובדי האגף נכנסו הביתה דקות ספורות לפני כניסת החג. אבל זה היה שווה, כל מי שהסתובב ברחבי העיר לפני ערב ראש השנה ובמהלך כיפור, יכול היה להתרשם לטובה מהסדר והניקיון בעיר".

בישיבת מטה העירייה השבועית עדכן ראש העיר אלי ברדה כי קיבל משוב חיובי מתושבים רבים על רמת הניקיון והודה לסרגיי אוקלנדר מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, למנכ"ל העירייה שלום זוזוט, למנהל האגף יניב בן יוסף וסגנו יגאל כהן וכמובן לכל עובדי האגף תוך שהוא פירגן לתושבים על שיתוף הפעולה בשמירה על העיר נקיה כל יום ובמיוחד בימי החג.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות