fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: עשרות בני נוער סיימו קורס עזרה ראשונה

התלמידים שעברו במהלך השנה האחרונה קורס הסכמה ייחודי, קיבלו בטקס צנוע תעודות ושי צנוע. "למדנו על עצמנו, על היכולות שלנו".
מסיימי הקורס במגדל העמק
מסיימי הקורס במגדל העמק

השבוע התקיים בשיתוף מד"א במגדל העמק טקס צנוע בהתאם למגבלות הקורונה לציון סיום קורס נוסף של מגישי עזרה ראשונה בקרב בני הנוער וחלוקת תעודות הסמכה ל-32 חניכים שזכו לקבל שי מתנת בנות המכינה הקדם ישראלית.

ההקפדה על הוראות משרד הבריאות ל-"ונשמרתם מאד לנפשותיכם" הביאה לפיצול הטקס לשתי קבוצות והעברת הטקס בשידור חי להורים דרך הזום.  

הטקס נערך בנוכחות ראש היער אלי ברדה, מנהלת תחום ההתנדבות באגף הרווחה ורכזת משפחות בתחום משפחות המתמודדות עם קשיים כלכליים אילנה פרץ-עייש, מנהל מרחב מגן דוד אדום יוסי פחימה, אחראית מתנדבים במרחב גלבוע חמוטל רוזנסקי, אחראי פרמדיקים במרחב אמיר אלישע, אחראי המתנדבים במגדל העמק לאון קול ומדריכי וחניכי הקורס.

"רכשנו כלים שיעזרו לנו בחיים"

הקורס נמשך שנה שלמה נלמד באמצעות תוכנת 'זום' ואחת לשבוע נבחנו חניכי הקורס על החומר שנלמד בשבוע שחלף.

חניכי קורס 60 לשנת 2020 של מד"א, אשר ישולבו בקרוב כמע"רים, מתנדבים בארגון הבריאות הלאומי של ישראל ויתחילו ליישם בפועל את תורת הגשת העזרה הראשונה והצלת החיים שעליה שקדו לילות כימים.

בדברי הסיכום שלהם, ציינו את התועלת הנוספת שהקורס הקנה להם מעבר לידע הטכני: "למדנו יחד במשך שנה שלמה ויותר, איך להציל חיים ורכשנו כלים שיעזרו לנו בחיים, גם מעבר למד"א."

יותר מכך, למדנו על עצמנו. על היכולות שלנו, כמה אנחנו יכולים להגשים את עצמנו ואת החלומות שלנו, להבין שאת הכל אפשר להשיג אם רק נרצה", הוסיפו.

"כשיש אנשים שמאמינים בנו, שמלווים אותנו מההתחלה ועד הסוף, שלא מוותרים לנו ולהישגים שלנו. זה הופך את הדרך שלנו להרבה יותר טובה", אמרו לסיכום.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות