fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: סדנאות לשיפור תודעת השירות לעובדי הרשות

המטרה הייתה להוביל תהליכי רוחב של שיפור השירות העירוני בכלל. בהובלת ראש העיר אלי ברדה ומנכ"ל העירייה, ובליווי חברת ייעוץ. נקבעו מהם העקרונות המרכזיים בשירות איכותי לתושבים.
ראש העיר אלי ברדה (צילום: רון עזר)
ראש העיר אלי ברדה (צילום: רון עזר)

עיריית מגדל העמק קבעה יד לשיפור השירות לתושבים כמשימה בעלת חשיבות גבוהה. במסגרת מהלך זה נפתח השנה אגף שירות ופניות הציבור בניהולה של איילה זלצר. מטרתו המרכזית של האגף היא לנהל את יחידות הביצוע של המוקד העירוני ופניות הציבור.

המטרה הייתה להוביל תהליכי רוחב של שיפור השירות העירוני בכלל. בהובלת ראש העיר אלי ברדה ומנכ"ל העירייה, ובליווי חברת הייעוץ של ד"ר גלעד ארנון, נקבעו מהם העקרונות המרכזיים בשירות איכותי לתושבים.

לשפר את השרות בשטח

במהלך תקופת הקורונה אגף שירות ופניות הציבור עמל בכוחות מתוגברים לתת מענה לכל התושבים שפנו למוקד. מספר הפניות היומיות עלה בכ-400% וצוות המוקד תוגבר בהתאמה כדי להיות זמין עבור התושבים.
על מנת לשפר בשטח את השירות, הוחלט לקיים סדנאות להקניית מיומנויות ותודעת שירות לכלל העובדים המעניקים שירות בעירייה. משמעות מהלך זה היא שבמהלך החודשים יוני עד ספטמבר כ-180 מעובדי הרשות ישתתפו בסדנאות ויקבלו כלים ומיומנויות למתן שירות מיטבי. צעד זה הוא רק אחד מתוך צעדים רבים והשקעה של עיריית מגדל העמק בשיפור השירות העירו

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות