fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: נחנך בניין אגף לשירותים חברתיים

במהלך החודשים האחרונים שופץ המבנה מן היסוד לצורך התאמת מקבלי השירות והעובדים כולל נגישות והתקנת מעלית בעלות כוללת של כ-2 מיליון שקלים
חנוכת בניין אגף לשירותים חברתיים (צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)
חנוכת בניין אגף לשירותים חברתיים (צילום: דוברות עיריית מגדל העמק)

אגף הרווחה והשירותים החברתיים במגדל העמק שינה את פניו מקצה לקצה. במהלך החודשים האחרונים, המבנה הישן ברחוב הזית ששימש את האגף, שופץ מן היסוד כך שיותאם לצרכי המטופלים והעובדים.

המבנה עבר שיפוץ כללי והתחדש בשירות מותאם ומונגש, חדרי טיפולים חדישים ומתקדמים, התקנת מעלית ועוד בעלות של למעלה מ-2 מיליון שקלים.

"שיפוץ האגף נועד ליצור סביבה ראויה שמכבדת את תחום העבודה הסוציאלית"

בטקס חנוכת המבנה שנערך ביום העו"ס הבינלאומי השתתפו ראש העיר אלי ברדה, מ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר, סגני ראש העיר נחום אסולין וסגן ראש העיר אלי בקסיס הממונה על הרווחה אשר ליווה את הפרויקט באופן אישי, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, גזבר העירייה מנחם עוז, מנהלי אגפים ועובדי האגף לשירותים חברתיים.

סגן ראש העיר והממונה על הרווחה אלי בקסיס אמר: "שיפוץ וחידוש המבנה התבצע במסגרת שדרוג והנגשת מבני העירייה לתושבים אשר מקבלים שרות יום יומי מאגפי העירייה השונים. כספים רבים הושקעו בשיקום המבנה המשרת את תושבי העיר בהם ילדים, בני נוער, משפחות, עולים חדשים ואזרחים ותיקים".

"המענה ניתן על ידי עובדות ועובדים סוציאליים מהמעלה הראשונה ובהזדמנות זו ולרגל יום העו"ס הבינלאומי אני רוצה לומר להם תודה מקרב לב ותודה מיוחדת למי שמוביל את האגף במסירות ובמקצועיות רבה – מומי בן סימון", הוסיף בקסיס.

מומי בן סימון מנהל האגף: "אגף הרווחה במגדל העמק הוא אחד האגפים הטובים בארץ המספק שירותי רווחה לתושבי העיר באופן מקצועי ומעורר השראה וכבוד. בהזדמנות זאת ולרגל יום העו"ס הבינלאומי ברצוני לברך את העובדים הסוציאליים הפועלים ברגישות ובמקצועיות תוך הקשבה מלאה לצרכי הלקוחות. אני נרגש ושמח לחנוך את משכננו החדש, המותאם לצורכי אוכלוסיית העיר, באופן מכבד ונגיש ומאפשר סביבת עבודה מכבדת ומזמינה תוך שמירה מוחלטת על פרטיות קהל הלקוחות .  תודה לראש העיר, למנכ"ל ולגזבר העירייה לסגן ראש העיר הממונה על הרווחה אלי בקסיס והנהלת משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים על הסיוע והליווי הצמוד תוך הבנת צרכי האגף והדחיפה לקידום שיפוץ המבנה".

ראש העיר אלי ברדה סיכם: "אנו חנכו את המבנה ביום העו"ס הבינלאומי וביום "המעשים הטובים". זה יום חג לעובדים הסוציאליים ולעיר מגדל העמק שבו אנחנו חונכים בניין מחודש לאגף לשירותים חברתיים. שיפוץ האגף נועד ליצור סביבה ראויה שמכבדת את תחום העבודה הסוציאלית, את העובדים והלקוחות. אני מאחל לכל העובדים שייהנו הנאה מרובה מהתנאים הפיזיים ובעיקר שיפיקו את המירב לעבודה פוריה לטובת תושבי העיר".

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות