fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק אומרת לא לאלימות נגד נשים

עיריית מגדל העמק באמצעות היחידה לקידום מעמד האישה הפועלת במסגרת המרכז לפיתוח הון אנושי צעירים ובשיתוף היחידה לביטחון קהילתי ציינה גם השנה כבכל שנה את היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפי נשים
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה ומגדל המים המואר. צילום: דוברות העירייה
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה ומגדל המים המואר. צילום: דוברות העירייה

השנה בדרך קצת שונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, התכנסו תושבות ותושבי העיר לצפייה מקוונת בהצגת היחיד "המחברת הצהובה של סיוון" המספרת את סיפורה של סיוון, הילדה שנכנסת יחד עם אמה למקלט לנשים מוכות. מעיניה מפוחדות של ילדה משתקפות הדמויות החיות יחד בשותפות גורל במקלט לנשים מוכות.

ההצגה המשלבת הומור עצמי, כאב ואופטימיות זהירה. ההצגה מלווה את תהליך התבגרותה של סיוון עד ליציאתה ויציאת אמה לחיים עצמאיים, הינה המשך ישיר למגוון פעילויות ואירועים רבים שמקיים המרכז לפיתוח הון אנושי צעירים בשותפות עם היחידה לביטחון קהילתי לאורך השנה וביניהם הרצאות ותכנים העוסקים בנשים שיצאו ממעגלי האלימות ושיקמו ומינפו את חייהם כגון: סדנאות, הרצאות, פעילויות, הכשרות וכו'.

בנוסף לכך, בסוף השבוע עיריית מגדל העמק האירה את מגדל המים בצבע אדום לציון המאבק באלימות נגד נשים.

"האלימות כלפי נשים מתעצמת בשנים האחרונות"

ליאורה אדרי יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אמרה: "אנו מקפידים לקיים הסברה ולעסוק בהעלאת המודעות לחשיבות הידע, הדיווח והטיפול בנושא בכל ימות השנה וגם בתקופה זו ועל אף המצב יצאנו למחאה כנגד האלימות הידועה כלפי נשים."

"ראש העיר אף פתח את שתי ישיבות המועצה האחרונות באזכור ובהעלאת המודעות בחשיבות מיגור תופעת האלימות כלפי נשים והדגיש את חשיבותה של הקהילה בגילוי והתרעה וחשיבות הגופים הרשותיים בטיפול מקצועי ומכוון לנשים אלו", הוסיפה אדרי.

שירלי אלקובי מנהלת היחידה לביטחון קהילתי הוסיפה: "במהלך השנה כולה אנו עוסקים במיגור האלימות.  העשייה רחבה ונוגעת בכל המערכות העירוניות ובשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל. לצערי האלימות כלפי נשים מתעצמת בשנים האחרונות והנתונים המדווחים הם רק קצה הקרחון. אנו נמשיך לעסוק בנושא חשוב זה נחשוף ונעלה את המודעות לבעיה ולדרכי הטיפול בה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות