fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בתולדות המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התקיים טקס חלוקת דיפלומות בקפסולות

הטקסים המרשימים והמרגשים, בהשתתפות הורים ובני משפחה אשר ידעו הסטודנטים והסטודנטיות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, שינו צורתם בשל מגפת הקורונה והנחיות משרד הבריאות. ''השנה התקיים טקס מיוחד, משתפת תרצה ריבק, מנכ''לית המכללה, ומוסיפה: הטקס התקיים בקפסולות לפי מגמות, בהשתתפות רכז מגמה, שוקולד מתוק לכל בוגרת ובוגר וברכה שלי שניתנה עם הדיפלומה לבוגרים ".
תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה עם סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים , אריאלה דוייטש, עוד היסטוריה במכללה. צילום: אלבום פרטי
תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה עם סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים , אריאלה דוייטש, עוד היסטוריה במכללה. צילום: אלבום פרטי

בשנים האחרונות טקס קבלת דיפלומות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל היה לשם דבר, אירוע מרגש, משמעותי, חגיגי במיוחד, בהשתתפות בני משפחות הבוגרים, צוות המנהלה, צוות ההנהלה ,נציגי מה"ט , ראש העיר נוף הגליל ומ"מ , חברי הדירקטוריון  חגיגה מרשימה עם כיבוד עשיר, ברכות ומחיאות כפיים עוצמתיות.

בימים אלה גיבשה מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, תרצה ריבק, מתווה אחר, עדיין מרגש, עדיין מיוחד, אבל מותאם להנחיות משרד הבריאות, התו הסגול, ולמרות זאת חגיגי. "לא הסכמתי לוותר על מעמד טקס סיום הלימודים והענקת הדיפלומות, אומרת תרצה ריבק ומוסיפה: זה היה טקס מסוג אחר אבל בהחלט מרגש ומיוחד בדרכו, הטקס התקיים בקפסולות לפי מגמות, בטקס השתתף רכז המגמה בלבד , לצערנו בשל ההנחיות, המרצים, הדיקנית , המשפחות ואנוכי לא השתתפו בטקס, כמו כן לא הוגש  כיבוד בטקס, למרות מגבלות אלה אני מאמינה שהטקס המכבד הזה העניק לבוגרים תחושת סיום מכבדת ומכובדת". אומרת ריבק. תוך כדי מציין כתבנו כי פרט לדיפלומה המרשימה ושי מתוק שוקולד מיוחד , צירפה מנכ"לית המכללה ,תרצה ריבק את נאום הברכה שלה לבוגרים,. 

"הפסימיסטים מתלוננים על הרוח, האופטימיסטים מחכים שהרוח תשתנה, הריאליסטים משנים את כיוון המפרש"

מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, תרצה ריבק כתבה בברכתה לבוגרים: "הפסימיסטים מתלוננים על הרוח, האופטימיסטים מחכים שהרוח תשתנה, הריאליסטים משנים את כיוון המפרש" (הסופר ויליאם ארתור וורד) .ואתן/ם, בוגרות/ים יקרות/ים, הריאליסטיות/ם, אתן/ם הן/ם המשנים את כיוון המפרש בהחלטתכן/ם המצוינת ללמוד מקצוע משמעותי, חשוב, מכבד ומכובד, מקצוע הנדרש בתעשייה. היום, בהגיעכן/ם לקו הגמר לאחר שנות למידה מאתגרות, מורכבות, מצוינות, אני מבקשת לומר לכן/ם כי אנו גאים בכם מאוד, בכל אחת ובכל אחד, אתן/ם האליטה הטכנולוגית של מדינת ישראל, זהו לא רק תואר כבוד עבורכן/ם ועבורנו , אלו בעיקר, עשייה מקצועית פורצת דרך, המציבה אתכן/ם בקדמת הבמה הישראלית-הטכנולוגית."

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות