fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה במועצה האזורית גליל תחתון נבחרה סגנית למהנדס המועצה

לראשונה בתולדות המועצה האזורית גליל תחתון נבחרה סגנית למהנדס המועצה. מינוי זה נדרש לנוכח תנופת הפיתוח האינטנסיבית המתרחשת בשנים האחרונות במועצה ולאור מבנה אגף ההנדסה החסר. סגנית המהנדס, אורטל פרץ, החלה עבודתה במועצה וזכתה לברכות מראש המועצה, ניצן פלג ומסגנו, אופיר שיק.
ראש המועצה, ניצן פלג וסגנו אופיר שיק וסגנית מהנדס המועצה, אורטל פרץ. | צילום: דוברות המועצה  

סוף סוף זה קרה, לראשונה במועצה האזורית גליל תחתון למהנדס המועצה יש סגנית. הצורך בתפקיד חשוב ומשמעותי זה נבע מהמציאות בה תנופת הפיתוח ותוכנית "תנופה" אשר על ביצועה ממונה שיק, מחייבת דמות ניהולית נוספת באגף ההנדסה. את הפער המשמעותי הקיים במבנה הארגוני הבינו פלג ושיק לאחר עבודת השוואה למועצות אזוריות מקבילות המפעילות אף הן וועדה מקומית בנוסף לפעילות ההנדסה, ובהנחייתו של פלג קודם המהלך.

יצוין כי אורטל פרץ נבחרה לפני חודשים אחדים לתפקיד ומינויה אושר במליאת המועצה, ברם, בשל נסיבות משמחות במיוחד החלה עבודתה רק בימים אלה, עם תום חופשת הלידה.

"אורטל מופקדת על ניהול ואחריות כוללת לתכנון וביצוע הפרויקטים ההנדסיים, אומר שיק ומוסיף, "ישנה תנופת פיתוח גבוהה ביותר בבניית מוסדות חינוך, תרבות, וספורט, מבני קהילה, פיתוח תשתיות ציבוריות ועוד.

ידיו של מהנדס המועצה, יצחק פרסמן, המשמש גם כמהנדס הוועדה המקומית, מלאות בעבודה רבה בימי השגרה ואורטל ללא ספק תהייה מכפיל כוח בכל תחומי ההנדסה במועצה."

יצוין כי אורטל מביאה עימה ניסיון ניהולי רב מעבודתה בעבר כבכירה באגף ההנדסה של עיריית עפולה.

שיק ציין עוד כי, "מבחינתי, בחירתה של אורטל והתחלת עבודתה באגף ההנדסה הינו צעד משמעותי חשוב ונדרש מאוד בראייה הכוללת של ההתפתחות המשמעותית במועצה, התפתחות הבאה לידי ביטוי בכל תחומי החיים של תושבי המועצה.

זהו ציון דרך חשוב בהנעת תהליכים ובהפיכת התוכניות למציאות. אני בטוח שאורטל תסייע באופן ישיר, במקצועיותה הרבה, למנהל אגף ההנדסה, יצחק פרסמן, בניהול  ובתכנון המדיניות, כולל פיקוח בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף ומילוי מקום מנהל האגף בהיעדרו, ובאופן עקיף בכך שתפנה זמן רב לעבודת הוועדה המקומית" אומר שיק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות