כשאתה מתעורר לבוקר עם שמים מלאים בעשן ואויר מלא בפיח אתה מבין כמה השגרה היא לא ברורה וכמה צריך בכל בוקר לומר תודה לבורא עולם.

כשכבר התחלנו להתרגל ל"שגרת קורונה" ביום שישי תושבי נוף הגליל התעוררו לבוקר שחור וכתום, ליום שהעיר כולה נכנסה לטלטלה של אש ועשן, לשונות של אש שהתערבבו בקולות של מאות אנשי ההצלה והמתנדבים.
בזמן אמת כאשר כל הכוחות מופנים להצלת התושבים מבתיהם לא היה את הזמן לעצור ולהבין את גודל הנס, רק לאחר שהאש כובתה והעשן נמוג אפשר לעצור, להתבונן ולקלוט את גודל הנס שקרה לנו.
לראות את מאות הדונמים שנשרפו באחת, את הבתים המפוחמים, הרחובות וגני השעשועים השחורים ואף אדם אחד לא נפגע!
יחד עם ההצדעה לכוחות ההצלה – לוחמי האש, מגן דוד אדם, איחוד הצלה, משטרת ישראל, עיריית נוף הגליל והמתנדבים הרבים שבמשך יממה נלחמו במסירות לכיבוי האש והיו שליחים טובים ונאמנים להצלת חיים. חייבים להסתכל סביב ולראות את יד בורא העולם ששמרה על תושבי נוף הגליל שיצאו ללא פגיעות בנפש ברוך ה' מאירוע כל כך קשה ומורכב!
השריפה הגדולה הגיעה בתקופה כל כך מורכבת של מגיפת הקורונה, בזמן שברחובות הארץ משתוללת אש של שנאה בין המגזרים השונים והוכיחה לכולנו שברגע האמת – כשבורחים מהאש אנחנו מתאחדים ודואגים אחד לשני.
תושבי נוף הגליל זה בידיים שלנו להוכיח לכולם ולעצמינו שגם בשגרה אנחנו יודעים לשמור על האחדות שהיא המפתח לברכת הבורא עלינו ולהצלחה
מנחם גנדל
חבר ממועצת העיר נוף הגליל
מנכ"ל עמותת 'חסדי מנחם'

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!