fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידיעת תושבי בית שאן: מעתה מזמינים תור מראש בדואר

ההגעה לסניף הדואר ברחוב ירושלים הבירה 1 בבית שאן תתאפשר רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171
סניף הדואר. צילום: אייל קרן
סניף הדואר. צילום: אייל קרן

בשורה לתושבי בית שאן: בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ. אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל הרחיבה  במהלך חודש ינואר את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם בסניף הדואר ברחוב ירושלים הבירה 1 בבית שאן. שירותי הדואר לתושבי בית שאן  ניתנים כיום באמצעות 3 יחידות יחידת דואר  ובנוסף 2 מרכזי מסירה לרווחת התושבים. מעתה תתאפשר כאמור ההגעה לסניף הדואר המרכזי, רק באמצעות הזמנת תור מראש, על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת. 

החל מתאריך ה- 16 בפברואר ניתן להגיע כאמור לסניף הדואר המרכזי בית שאן רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים.

בנוסף יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

זמני ההמתנה יתקצרו 

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, תתאפשר מחודש ינואר הגעה לשישים סניפים נוספים, בנוסף לתשעת סניפי הפיילוט, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור".

"מהלך זה יאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה", הוסיף סמנכ"ל חטיבת הדואר

במסגרת הפיילוט שבוצע בחודשים נובמבר ודצמבר השתתפו תשע יחידות שונות ברחבי הארץ, המייצגות את כלל החברה הישראלית, במרכז, בפריפריה, במגזר הערבי והחרדי. ביחידות בהן הוזמן תור מראש, המתינו המזמינים תור כשש  דקות בממוצע. בחודש דצמבר שורתו 2.5 מיליון לקוחות בסניפי הדואר מתוכם כ-375 אלף הזמינו תור מראש (כ-15% מכלל המגיעים). לשם השוואה בחודש ספטמבר שורתו כ-2 מיליון לקוחות בסניפים, מתוכם הזמינו תור רק כ-200 אלף לקוחות (כ-10% מכלל המגיעים). 

להזמנת תור מראש באתר דואר ישראל באמצעות השירות תור בקליק

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות