fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי נוף הגליל פתחו את חגיגות העצמאות

בשירים, בריקודים, בהפרחת בלונים לאוויר ובמצעד דגלים חגיגי, הכריזו ילדי הגנים בנוף הגליל, על פתיחת אירועי עצמאות 75 לישראל
צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

חגיגת העצמאות המסורתית של גני הילדים התקיימה ביום חמישי שעבר במגרש האימונים של אצטדיון גרין. לבושים בחולצות לבנות ומצוידים בדגלונים כחול-לבן, ילדי נוף הגליל פתחו את מסיבת יום ההולדת של המדינה. האירוע המסורתי, שמאורגן מדי שנה על ידי מינהל החינוך בעירייה, באמצעות מחלקת גני הילדים בהנהלתה של  עינב סויסה, התקיים במתכונת חגיגית במיוחד. העירייה התקינה הצללה במגרש, העניקה לילדים כובעים וסיפקה מים מינרלים. שיאו של האירוע היה כאשר הילדים העניקו שי לחיילים וסייעות הגנים יצאו במצעד דגלים יחד עם הילדים.

יומיים של חגיגות

החגיגה העירונית תתקיים השנה במשך יומיים רצופים, החל מערב החג ועד לשעות המאוחרות של הלילה ביום שלמחרת. אירועי הבמה המרכזית יתקיימו בפארק העירוני 'נופארק'.

ערב יום העצמאות יפתח במצעד הדגלים המסורתי ואחריו טקס הדלקת המשואות על ידי שורה של אנשים, נשים וגברים, אשר תרומתם ופועלם למען העיר ותושביה ראויה לציון ולהערכה מיוחד. כמדי שנה יופיעו אומני העיר, הכישרונות הצעירים, על הבמה המרכזית הן בשירה והן בריקוד ובמחול במסגרת חוגי רשת המרכזים הקהילתיים "פסיפס". המנה העיקרית של הערב תכלול שלוש הופעות של מיטב האמנים: הזמר הוותיק והמוערך בועז שרעבי, כוכב הנוער הגדול מרגי והלהקה המיתולוגית סטלה מאריס במשך הערב יאירו את שמי העיר מטחי זיקוקים שקטים על מנת להימנע מפגיעה ברשות של הלומי קרב ואוכלוסיות אחרות, כגון ילדים וקשישים אשר עלולים להרגיש אי נוחות מהרעש הובקע במפגן הזיקוקים  המסורתי.

הצגות ומופעים לילדים

החגיגות ימשכו גם ביום למחרת, ה-26 באפריל וגם הן יתקיימו בנופארק. לאורך כל היום ינו הילדים ממופעים, מתקנים מתנפחים, אומני בלונים, סדנאות יצירה, מיצגי ענק והופעות ילדים מצליחות : "קוגומלו", "קופיקו" ו"נתי הגעתי הופעתי" החל מהשעה 19:00,  לקראת צאת יום העצמאות, יתקיים באמפי – פארק מופע בסגנון רוסי בהשתתפות  הזמר הבינלאומי אברהם רוסו ואמנים מקומיים. את האירוע ינחה בוריס בלודוברובסקי.

חוגגים "על האש"

לקראת החג, העירייה הכשירה את הפארקים העירוניים בשכונות וברחבי העיר למתחמי פיקניקים זמינים לתושבים. פארק הזיתים ופארק דליה יהיו פתוחים ומאובטחים על-ידי פקחי העירייה וכמו כן יפתח פארק המנגלים החדש הסמוך ליער צ'רצ'יל ופארק נחל תבור המשופץ. באמצעות מסרונים לטלפון הנייד, העירייה תעדכן את תושביה, על זמני מטס חיל האוויר מעל שמי העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות