fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה בכביש 90: משה ושמחה ניזרי ממגדל העמק נהרגו בתאונת דרכים קטלנית

אבל כבד נפל על עיר מגדל העמק בדבר הידיעה על מותם של בני הזוג בתאונת הדרכים הקשה בכביש 90. ראש העיר אלי ברדה: "תושבי העיר מחבקים את המשפחה"
משה ושמחה נזרי ז"ל. צילום באדיבות המשפחה
משה ושמחה נזרי ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

משה ושמחה ניזרי, תושבי מגדל העמק, הם בני הזוג שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית שארעה אתמול (יום ד') בכביש 90 סמוך ליריחו, לאחר ששכל הנראה הם החליקו עם רכבם בכביש הרטוב והתנגשו במשאית שהגיעה ממול.

משה ז"ל בן ה-75, גמלאי של המשטרה ושמחה ז"ל בת ה-63 טיפלה בקשישים, הותירו אחריהם שישה ילדים.

"תושבי העיר מחבקים את המשפחה"

ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה, ספד לבני הזוג ואמר: "משפחת מגדל העמק כואבת ודואבת את הטרגדיה שפקדה את משפחת נזרי, מהמשפחות המכובדות והמייסדות של העיר. תושבי העיר מחבקים את המשפחה."

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

חובש בכיר במד״א יונתן שנבאי שהגיע לזירת האירוע סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה חזיתית קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית. שני נוסעי הרכב, גבר ואישה כבני 60, היו לכודים ברכב כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות בגופם. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בזירה. האישה שחולצה מהרכב הייתה מחוסרת הכרה, ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל לאחר זמן ממושך של טיפול רפואי אינטנסיבי, נאלצנו לקבוע את מותה."

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות