fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טייס הקרב מעמק יזרעאל מצטרף לאחיו הלוחמים ,בסיירת מטכ"ל ,לוחם במ"מ ומג"ד בגולני

צילום: דובר צה"ל

טקס סיום קורס טיס מספר 185 עתיד להתקיים מחר, בבסיס חיל-האוויר בחצרים, בו יוענקו כנפי טיסה לבוגרים.

הטקס יתקיים במעמד נשיא המדינה, , ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ"ל, מפקד חיל האוויר, משפחות הבוגרים ואורחי הכבוד של מפקד חיל האוויר, מפקדי עבר של בסיסי עובדה ורמון, מפקדי בסיסי איתם ועציון, ראשי ערים ומועצות רשויות נגב וערבה וראשי רשויות ומועצות בדואיות.

את קורס הטיס יסיימו השנה 41 חניכים וחניכות, אשר יעמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה. הבוגרים יסיימו את קורס הטיס לאחר הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה.

 

בין המסיימים, סגן ע', בן 22, ממועצה מקומית בעמק יזרעאל, ! אשר מסיים את קורס טיס 185 כטייס מסוקים.

לע' שלושה אחים גדולים   כאשר אחד מג"ד בחטיבת גולני, השני לוחם במ"מ (מערך המבצעים המיוחדים), והשלישי בסיירת מטכ"ל.

אמו (65) שירתה בחיל-האוויר כפקידה והיום היא בפנסיה לאחר שהייתה מורה לחינוך מיוחד ואביו (64) היה בחטיבת הצנחנים וכעת עובד ברשות הטבע והגנים.

בן דודו של סגן ע' הוא מפקד דת"ק בטייסת 109 שבבסיס רמת דוד.

ע' הרחיב בבית הספר התיכון את מגמות פיזיקה וכימיה ובזמנו הפנוי אוהב סגן ע' לנגן בגיטרה, בס ופסנתר, לטייל בארץ ובחו"ל ולגלוש. לפני שהתגייס לקורס טיס עשה שנת שירות בהדרכת טיולים בנגב.

כשהיה ילד, השתתף סגן ע' בפרויקט "הטייסת", שנמצא היום בקרן רמון, העוסק בנושא קידום נערים מחתכי אוכלוסייה מגוונים. הפרויקט דוחף למצוינות ומנהיגות, ונעשה בשיתוף פעולה עם חיל-האוויר – "הייתי בביקורים ברמת דוד, היינו עושים קיר טיפוס יחד עם צוותי אוויר שהמטרה היא לדמות את הקשיים בחיים". למפגש מח"א עם משפיעים, עתיד סגן ע' להביא את ראובן ששינה את חייו.

בשלב הראשוני התחיל סגן ע' להתאהב בטיסה, הוא מספר – "נהניתי, הרגשתי שאני מנצח בכל טיסה, שאני מסופק".

סגן ע' מסכם 3 שנים בקורס   "קורס מלמד וכנראה הדבר הכי משמעותי שעשיתי עד כה בחיים, מחכה לתרום להגנת המדינה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות