fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חניכי עמותת "מדור לדור" במגדל העמק שיפצו מתחם דיור לאוכלוסייה הוותיקה

עשרות חניכי עמותת "מדור לדור" במגדל העמק שיפצו את "בית סמוכה" מתחם הדיור לאוכלוסייה הוותיקה בעיר * סגן ראש העיר הממונה על הרווחה אלי בקסיס: "זו פעילות ערכית"
הצעירים משפצים את המתחם (צילום עצמי)
הצעירים משפצים את המתחם (צילום עצמי)

"בית סמוכה" מתחם דירות ומסגרת דיור אלטרנטיבית לאוכלוסייה הוותיקה במגדל העמק מיועד לאזרחים וותיקים חסרי דירות קבע. מסגרת זו מספקת לדיירים המבוגרים תנאי דיור נוחים המותאמים לצורכיהם, שימור האופי העצמאי והאוטונומי שלהם, ליווי צמוד של עו"ס מהאגף לשירותים חברתיים, נגישות למועדון חברתי הפועל במקום ושירות תיקונים ואחזקה מטעם הרשות המקומית.

במתחם קיימות 24 דירות ויש בו מרחב משותף שמיועד לבילוי של הדיירים בשעות הפנאי לצורך החיזוק החברתי ותחושת הביטחון של הדיירים. במסגרת פרויקט ייחודי ארצי "קמטים של חיוך" הגיעו למתחם עשרות חניכי עמותת "מדור לדור" השייכים לרשת גרעינים קהילתיים של יהודי קווקז.

עמותת "מדור לדור" פועלת בעיר מגדל העמק למעלה מעשור בפרויקטים שונים ופועלת בשותפות עמוקה עם הרשות ובליווי מלא של מנהל חינוך. חניכי "מדור לדור" בחרו לנצל את חופשת הקיץ בנתינה ועשייה משמעותית, להעניק כבוד למבוגר ולהיות חלק מהותי בעשייה והובלה בעיר לכן פנו ביוזמה למדור לאזרחים ותיקים בבקשה לשפץ ולטפח בתי קשישים.

הנערים סיידו, גזמו, צבעו וקישטו

בשיתוף המדור לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים ובהובלת רכז "צעד לעתיד" גל רובינשטיין הנערים והנערות הנפלאים לקחו על עצמם לטפח את המרחב המשותף בבית סמוכה. החניכים סיידו, צבעו. גזמו וקישטו וכל זאת במרץ רב ובתחושת נתינה גדולה למען הקשישים.

סטס מרדכייב מנכ"ל עמותת "מדור לדור" בירך את החניכים על עשייתם המשמעותית לקהילה במהלך כל השנה והביע את גאוותו בנערים אלו ועל שיתופי הפעולה המצוינים עם אגפי הרווחה והחינוך.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות