fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חניכי יוניסטרים מנוף הגליל הציגו סטארטאפים בפני אנשי עסקים בכירים

בני נוער מנוף הגליל פיתחו אטב כביסה אלסטי השומר על איכות הבגד ומונע את נזקי האטב הרגיל וזכו למחמאות רבות מעשרות אנשי עסקים בכירים
צילום: באדיבות עמותת יוניסטרים
צילום: באדיבות עמותת יוניסטרים

עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים, בראשות היו"ר רוני צארום והמנכ"ל אסף וייס, קיימה במהלך השבוע האחרון, 2 וועדות השקעות. במסגרת הוועדות, 

קבוצות חניכי יוניסטרים הציגו את המיזמים החדשניים שלהם בפני עשרות אנשי עסקים בכירים מישראל ומהעולם, אשר חוו דעתם אודות סטרטאפים וייעצו להם כיצד להמשיך ולפתח אותם.

הועדות נערכו באמצעות ZOOM ושודרו ביוטיוב LIVE, כך שלראשונה גם משפחותיהם של החניכים יכלו לצפות בפרזנטציות המרשימות שלהם ובתגובות השופטים בשידור חי.

"אטב הפלא" מנוף הגליל

בין הקבוצות היתה גם קבוצה מנוף הגליל שזכתה למחמאות רבות. בני נוער מנוף הגליל הציגו את "אטב הפלא"  – אטב כביסה אלסטי השומר על איכות הבגד ומונע את נזקי האטב הרגיל, וקבוצה מעכו שהציגה אזניות מווסתות רעש על ידי סיבוב כפתור חיצוני, המיועדות לעובדי מפעלים.  שתי הקבוצות מופעלות על ידי יוניסטרים בשיתוף USAID.

אסף וייס, מנכ"ל עמותת יוניסטרים ציין כי: "אחד הכלים המשמעותיים ביותר לצמצום פערים חברתיים וכלכליים במדינת ישראל, הוא להעניק לבני הנוער בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל את הכלים וכישורי החיים שיאפשרו להם להתקדם בעולם התעסוקה המשתנה. המיזמים החדשניים שהוצגו על ידי חניכי יוניסטרים בוועדות ההשקעות מוכיחים שוב, שכל ילד וילדה יכולים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם, אם רק תינתן להם הזדמנות שווה לעשות זאת".

התכנית פועלת להפחתת הניכור ויחסי הקונפליקט וליצירת חברה שמעודדת ומתגמלת גיוון ופלורליזם, ורותמת יזמות ומוביליות חברתית כלכלית כמחנה משותף ליצירת תרבות של כבוד הדדי. 

במסגרת התכנית מקימים בני נוער חברות הזנק יחדיו על השלבים הכרוכים בכך, החל משלב סיעור המוחות ועד ליצירת פרוטוטייפ, כתיבת תכנית עסקית וגיוס משקיעים. התכנית כוללת מספר מסלולים במטרה לייצר שינוי משמעותי ורב השפעה ובמסגרתה משתתפים בני נוער, תושבי הערים ונושאי משרות בכירות במגזר העסקי.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות