fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חניכי "אחריי" בנוף הגליל השתתפו בהאקתון משותף עם בוגרי 8200

צילום: דוברות נוף הגליל

 

תנועת "אחריי!" בנוף הגליל, הובלת שחף פרנקו מכשירה יחד עם עמותת בוגרי 8200 בני נוער לקראת גיוס משמעותי לצה"ל. בין היתר ההכשרה מתמקדת בתפקידים טכנולוגיים בצה"ל המאפשרים בהמשך חלון כניסה לעולם ההייטק הישראלי.
במסגרת המיזם המשותף "אחרייטק" של "אחריי!" יחד עם "עמותת בוגרי 8200. ,פועלת תכנית ייחודית שמטרתה לקדם העצמה של נוער וצעירים, בעיקר מיישובי הפריפריה לטובת שוויון הזדמנויות ומוביליות חברתית.
"באמצעות חינוך טכנולוגי, תוך חיזוק ערכי השירות, אהבת הארץ, השייכות והמחויבות לחברה הישראלית בני הנוער משלבים את ערכי השירות המשמעותי עם העצמה אישית וגאוות יחידה" הסביר שחף פרנקו וציין כי ההאקתון הוא הזדמנות ייחודית של בני נוער בכיתות י'-יב' ליצור, לחלום ולהגשים פרויקט גדול במהלך 24 שעות בתחום האימפקט בתחומים הבאים: אקלים, בריאות ו- EDTECH כחלק מתהליך החשיפה וההכנה לעולם ההייטק וליחידות הטכנולוגיות בצבא.
"אחרייטק מביאה חידוש ובשורה. לא רק לעולם החברתי אלא גם ובעיקר לסטארט אפ שכולנו אוהבים לאהוב. אחרייטק מביאה לקדמת הבמה את המוחות המבריקים והיצירתיים של הפריפריה ומקדמת שוויון הזדמנויות, גיוון אנושי ורעיוני בעולם העבודה החדש"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות