fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישה כוכבי בטיחות בדרכים לנוף הגליל

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

עיריית נוף הגליל נתבשרה השבוע על זכייתה בחמישה כוכבי בטיחות, הניקוד הגבוה ביותר בתחרות בטיחות בדרכים במרחב המוניציפאלי 2023

עשרות רשויות השתתפו בתחרות במתקיימת מדי שנה בהובלת המועצה לישראל יפה בשיתוף מרכז השלטון המקומי, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים. משרד התחבורה מעניק את התעודות לרשויות הזוכות בתחרות, במטרה להגביר את המודעות והמחויבות של הרשויות לנושאי בטיחות בדרכים ושיפור התנאים הפיזיים לטובת משתמשי הדרך.
במסגרת התחרות הגיע לעיר צוות שיפוט מקצועי שבדק בהיבט הבטיחותי את תשתיות הכבישים, שבילי האופניים, הסדרת מעגלי תנועה, מעקות בטיחות, סימון נתיבים ומעברי חצייה, הסברה ואכיפה. העירייה הציגה את פעילותה בכל הקשור לשיפור תשתיות העיר לטובת בטיחות משתמשי הדרך, נהגים והולכי רגל. כמו כן הוצגה סקירה מקיפה על הפעילות החינוכית בבתי הספר ובגני הילדים והודגש כי נושא הזהירות בדרכים הינו חלק בלתי נפרד ממערכת הלימודים.
צוות השופטים התרשם מאיכות התשתיות הפיזיות והיקף הפעילות ההסברתית בנוף הגליל. השופטים דירגו את פעילות העירייה על פי הקטגוריות: תשתיות כבישים, חינוך והסברה, פרסום ואכיפת חוקי עזר עירוניים. השבוע התבשרה העירייה כי השופטים העניקו לה את הניקוד הגבוה ביותר בתחרות והכתירו את העיר בחמישה כוכבי בטיחות. יצוין כי בשנת 2023 חלה ירידה דרמטית בשיור של מעל 50 אחוזים במספר הנפגעים בתאונות הדרכים בנוף הגליל לעומת שנת 2022.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות