fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בעפולה: קבוצת 'וואטס- אפ' רשמית לכל שכונה בעיר

במסגרת המיזם החדש, יזכו תושבי 5 שכונות בעיר להתחבר לקבוצת וואטס-אפ ייעודית ובה יוכלו לקבל מידע ראשוני וחשוב בהתאם לקבוצה הרלוונטית.
שומרים על קשר בין התושבים. 'וואטס- אפ' עפולה
שומרים על קשר בין התושבים. 'וואטס- אפ' עפולה

עיריית עפולה השיקה השבוע מערך חדש של קבוצות "וואטס-אפ" לעדכון התושבים בשגרה ובחירום.

המערך החדש יתופעל ע"י מחלקת הדוברות והמוקד העירוני ונועדו כדי לאפשר שליחת הודעות ועדכונים בזמן אמת בנושאים שונים במטרה לייצר ממשק יעיל ונוח לתושבים לקבלת עדכונים הנוגעים לשכונת מגוריהם, בדגש על אירועי חירום כגון עדכונים בנוגע למשבר הקורונה, כמו גם פעילויות שונות הנוגעות באופן ספציפי לשכונה שבה הם גרים. 

מלבד העדכונים הללו, התושבים יקבלו עדכונים על אירועי תרבות ופנאי לגילאים השונים וכן עדכונים על עבודות תשתית, הפסקות חשמל ומים, חסימות כבישים ודרכים ומסרים שיועברו לציבור בזמן אמת. 

"חשוב לנו להיות בקשר ולעדכן את התושבים על בסיס קבוע"

ממחלקת הדוברות נמסר כי קמפיין ההשקה יכלול פרסום על גביי שלטי חוצות וכן קמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות תחת השם WHATS-AF (קיצור של שם העיר עפולה) ויכלול בהתחלה חמש קבוצות בלבד שחולקו לפי שכונות, גבעת המורה, עפולה עילית, רובע יזרעאל, לב העמק-C1 ועפולה (העיר התחתית) ובהמשך יוקמו קבוצות נוספות בהתאם לתחומי עניין כגון תרבות, ספורט, צעירים ונוער ועוד. 

עוד ציינו כי הקבוצות יהיו 'קבוצות שקטות' רק למטרת עדכונים חשובים כדי לא להציף במידע שאינו רלוונטי ומיקוד מסרים בהתאם לקבוצות הרלוונטיות.

הקמת מערך הוואטס-אפ החדש, אליו אפשר להצטרף בכל רגע דרך הקישורים המופיעים באתר האינטרנט של העירייה, מצטרף לנכסים הדיגיטליים של העירייה, הכוללים בין היתר אתר אינטרנט חדש שהושק לפני כחודש ימים, מערכת סמס וכן רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. 

ראש העיר, אבי אלקבץ, אמר: "חשוב לנו להיות בקשר ולעדכן את התושבים על בסיס קבוע ולכן השקנו פלטפורמה חינמית נוספת. אני שמח לראות שהתושבים מצטרפים לשירות החדש ואין לי ספק שהוא יקל על התושבים בקבלת המידע בחירום כמו גם בשגרה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות