fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגת בר מצווה המונית נערכה על ידי צוות המדרשה לזהות יהודית בעפולה

בוקר מיוחד במינו ציפה לתלמידי חט"ב "אורט ארז " בראשות המנהלת אלה לוי.

כל תלמידי בר/ת מצווה 257 במספר חגגו את סיומו של פרויקט "שורשים" פרויקט שמוביל המרכז לזהות יהודית בראשותו של המנהל אורי בן עזר וצוות המרכז בשיתוף חט"ב מזה שנים רבות .

הפרויקט ליווה את התלמידים והתלמידות במהלך כל השנה החל מחגי תשרי והמשך בפעילות נקודתית לכל כיתה וכיתה בשכבה ז' בין כותלי המרכז ,שם קיבלו התלמידים יום שלם של פעילות מרוכזת ומיוחדת בנושא הנחת תפילין לבנים, הפרשת חלה לבנות וקבלת שבת משותפת.

השיא היה כאמור. כאשר כל התלמידים בחולצות לבנות התקבלו בליווי שירים חסידיים מהכיתות אל מגרש ביהס , תחת חופה יפהפיה ומיוחדת במינה .

צילום: אורי בן עזר

במעמד זה קיבל אותם מנהל מדרשת מ"לי אורי בן עזר והושיבם בסדר מופתי. בהמשך כאשר כאשר הבנים התקדמו לתפילה בבית הכנסת "אחוות הכבאי" הבנות נהנו מסדנת מתופפים , וקינחו בהצגה של בנות השירות שנכתבה ובויימה ע"י צוות המדרשה המנחה שושה והמתנדבת רחל שדיברה על "מסע בעקבות האמהות בתנך" את הבוקר המיוחד סיימה תפילתם של התלמידים שחגגו בר מצוה ועלו לתורה לקול שירה וצהלולים בליווי תופים ושופרות . כיבוד עשיר הונח לתלמידים בכניסה לבית הספר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות