fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר המועצה שמעון ברון נבחר לסגן ראש עיריית נוף הגליל

ברון ימלא את התפקיד שביצע אלכס גופמן ז"ל כמחזיק תיק חזות העיר. הוא נבחר פה אחד על ידי חברי מועצת העיר
ברון עם חברי המועצה לאחר בחירתו. צילום: דוברות העירייה
ברון עם חברי המועצה לאחר בחירתו. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט כינס אתמול (רביעי) את מליאת המועצה לצורך בחירת סגן ראש עיר חדש במקום אלכס גופמן ז"ל שנפטר לפני כחודש וחצי באופן פתאומי. הסגן הנבחר: חבר המועצה שמעון ברון.

שמעון ברון (60) נשוי לוויקטוריה ואב לשלושה, שימש כקצין בצה"ל. ברון היה מספר 2 ברשימתו של גופמן ובמשך כל השנים הוא נחשב לאיש אמונו הקרוב. את פעילותו הציבורית החל ב – 2008 כשנבחר למועצת העיר ברשימתו של אלכס גופמן ז"ל.

בתפקידיו הציבוריים היה פעיל בוועדה לתכנון ובניה, ועדת המכרזים, ועדת הביטחון ובדירקטוריון החברה הכלכלית. כמו כן שימש כממונה על תחום הספורט בעיר.

"אני מבטיח לעשות כמיטב יכולתי על מנת להמשיך את דרכו"

"אני נכנס לתפקיד בתחושת שליחות ואחריות גדולה", אמר ברון בישיבת בחירתו, "אני מתכוון למלא את תפקידי לצד ראש העיר וחבריי למועצת העיר בנאמנות רבה לטובת כלל התושבים ולרווחתם, ללא יוצא מן הכלל".

ברון הדגיש כי נסיבות בחירתו כואבות לו מאוד וכי הוא עדיין מתקשה לעכל את לכתו של חברו גופמן. "בחיים לא עלה בדעתי שאזכה למעמד הזה בגלל פטירתו של אלכס גופמן ז"ל", אמר בעיניים דומעות, "הגעגועים אליו חזקים מאוד, דמותו הנערצת תישאר בליבנו לנצח תמיד אזכור אותו כאיש יקר ומיוחד. אני מבטיח לעשות כמיטב יכולתי על מנת להמשיך את דרכו". 

 את הימים הראשונים בתפקיד הוא מתכוון להקדיש ללימוד תחומי האחריות והצרכים בשטח. "כאדם של אנשים דלתי תמיד תהיה פתוחה בפני כולם" אמר והודה לראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט על האמון שהוא נותן בו, "יש לי המון מה ללמוד ממך ואני נכון לכל משימה שתטיל עלי", אמר.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות