fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר הכנסת יאיר גולן ערך ביקור בבית החולים הצרפתי בנצרת

חה"כ גולן שמע אודות צרכיו של בית החולים וסייר במחלקות השונות. מנהל בית החולים ד"ר נאיל אליאס: "כולי תקווה כי חברי כנסת נוספים יגיעו לבקר"
חבר הכנסת גולן והנהלת בית החולים. צילום: דוברות בית החולים
חבר הכנסת גולן והנהלת בית החולים. צילום: דוברות בית החולים

חבר הכנסת יאיר גולן ערך ביקור ביום חמישי האחרון בבית החולים הצרפתי בנצרת. גולן הגיע במטרה ללמוד על הצרכים של בית החולים ולבקר במחלקות השונות.

במהלך הביקור נפגש חה"כ גולן עם הנהלת בית החולים, וקיבל ממנהל בית החולים, ד"ר נאיל אליאס סקירה על בית החולים בכלל ומערכת הבריאות בנצרת בפרט. בין היתר הסביר ד"ר אליאס לח"כ גולן כי בעיר נצרת אין מיון ממוגן כלל והזכירו כי במלחמת לבנון השנייה נפלו טילים בעיר וילדים שילמו על כך בחייהם.

עוד הציג ד"ר אליאס כי בעיר נצרת כולה אין טיפול נמרץ ילדים וכי הוא נפגש עם מנכ"ל משרד הבריאות וביקש ממנו לפתוח מחלקה כזו בבית החולים בעיר. בהמשך ערכו השניים סיור במחלקות בית החולים השונות, נפגשו עם אנשי צוות רפואה וסיירו במקום המיועד למיגון.

"חיוני שלנצרת והסביבה יהיה מיון ילדים בעיר"

חה"כ יאיר גולן אמר בתום הביקור: "התרשמתי עמוקות המקצועית והמסור של צוות ביה"ח. חיוני שלנצרת והסביבה יהיה מיון ילדים בעיר נצרת בביה"ח הצרפתי שיוכל לפעול בשגרה ובשעת חירום עם מיגון מתאים".

מנהל בית החולים ד"ר נאיל אליאס הודה לחבר הכנסת גולן על ביקורו ואמר: "כולי תקווה כי חברי כנסת ואנשי ציבור נוספים יגיעו לבקר בבית החולים ויסייעו לנו לתת לתושבי נצרת את הטיפול הרפואי הטוב ביותר לו הם זכאים".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות