fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התלמידים לא הגיעו לבית הספר? בית הספר הגיע אליהם

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים השיקו בבית הספר היסודי 'מרום' מיזם מרגש "לומדים רחוק מרגישים קרוב" במסגרתו ביקרו המנהלת, צוותי המורות והיועצת את תלמידיהן בקרבת ביתם.
בית ספר מרום עד הבית. צילום: אלבום פרטי
בית ספר מרום עד הבית. צילום: אלבום פרטי

לומדים רחוק מרגישים קרוב: הנהלת בית הספר היסודי 'מרום' בגבעת המורה, יחד עם צוות המורות ויועצת בית הספר עזבו לפני כשבוע את כל ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים שיצאה לדרך השבוע ויצאו יחד עם רכב השמחה שהשמיע מוזיקה מלהיבה, לפגוש את התלמידים במרחב הציבורי ובתחנות ההסעה סמוך לביתם של התלמידים.

התלמידים מצדם חיכו לצוות בית הספר בתחנות הסעה ושמחו מבואן של המורות שחילקו להם שי עם חומר לימודי, שוחחו עם התלמידים והחליפו חוויות מתקופת שהותם הממושכת בבית. ההתרגשות הייתה ניכרת על פני התלמידים שחלקם הזילו עם המורות דמעות התרגשות.

"הריחוק מאוד קשה, אנחנו מאוד מתגעגעים"

מנהלת בית הספר הדסה רוטנברג אשר יזמה את היום המיוחד, ציינה את ההתרגשות במעמד של מפגש עם התלמידים אחרי תקופה ארוכה וממושכת שבה לא נפגשו בתקופת הסגר ושהו בביתם.

"לראות את התלמידים מחכים בנקודת המפגש כדי לפגוש את המורות זה רגע של אושר. הריחוק מאוד קשה, אנחנו מאוד מתגעגעים ומאמינים שבקרוב נוכל לשוב לשגרה" ,אמרה המנהלת והוסיפה, "המורות עושות לילות כימים ומקפידות לשמור על קשר רציף עם התלמידים ועם ההורים בתקופה מאתגרת המחייבת ריחוק חברתי."

המפגש עם התלמידים הביא להעלאת המורל בקרב התלמידים וההורים והוא חשוב וחיוני על מנת לשמר את הקשר עם התלמידים שעוברים תקופה לא פשוטה של ריחוק חברתי ולמידה מרחוק. המעט שיכולנו לעשות, תוך הקפדה על הנהלים והכללים זה הביקור הקצר הזה. אם הצלחנו להעלות חיוך על השפתיים והברק חזר לעיניים, אז הצלחנו", אמרה מנהלת בית הספר לסיכום.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות