fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השרה לחיזוק וקידום קהילתי אורלי לוי אבקסיס ביקרה בעפולה

השרה אורלי לוי אבקסיס קיימה ביקור עבודה בעפולה, שמעה סקירה על העשייה בעיר ועל ההתמודדות עם נגיף הקורונה שעושה סימנים של גל שלישי.
ראש העיר אבי אלקבץ והשר אורלי לוי אבקסיס. צילום: דוברות עיריית עפולה
ראש העיר אבי אלקבץ והשר אורלי לוי אבקסיס. צילום: דוברות עיריית עפולה

במסגרת סיור של השרה לחיזוק וקידום קהילתי, ח"כ אורלי לוי אבקסיס בעיר עפולה, יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ, העלו אתגריה של העיר ומהן הדרכים לפתרונן. בנוסף, דנו השניים על המשימות שעומדות בפני העיר וקהילתה, בשגרה ובזמן תקופת הקורונה. השרה לוי אבקסיס, שתחת אחריותה הרשות לביטחון קהילתי, הנחתה את צוות משרדה להרחיב את התוכניות הקהילתיות בעיר לצד פרויקטים קהילתיים הקיימים.

"יחד נוביל פרויקטים קהילתיים לחיזוק העיר והפריפריה"

השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס: "עשייתו הענפה של ראש העיר אבי אלקבץ חשובה ומרשימה, הפרויקט שמוביל ראש העיר לשילוב בעלי מוגבלויות בעירייה מרגש ומרשים. כבת המקום, עפולה היא עיר המטרופולין בה בילינו כילדים ונערים, מהסוסיאדה, עד היריד השנתי בחג הסוכות. המשרד לחיזוק וקידום קהילתי בראשותי שם לו למטרה לסייע לרשויות המקומיות ולהירתם לעשייה ארוכת טווח ובמתן אמצעים וכלים כדי להעצים את המדדים לפיתוח קהילה חזקה."

"אני רואה בראש עיריית עפולה שותף אמיתי לדרך, מתוך הערכה לפועלו ולאתגרים העירוניים עמם הוא מתמודד בהצלחה רבה, יחד נוביל פרויקטים קהילתיים לחיזוק העיר והפריפריה", הוסיפה השרה.

ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ אמר: ״אחד התחומים ששמנו בעיריית עפולה בראש סדר העדיפויות הוא נושא טיפוח ופיתוח הקהילה באמצעות תכניות ופעילויות רבות. תודה לשרה אורלי לוי-אבקסיס על הסיוע והשותפות האמתית עם הרשות מאז מונתה לתפקידה״.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות