fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השמיים אינם הגבול

תלמידי תכנית "הטייסת" בבית הספר "יהלום" יצאו למפגש מרתק עם טייסי חיל האוויר ולמדו להטיס F16 באמצעות סימולטור טיסה
למפגש מרתק (צילום: עיריית עפולה)
למפגש מרתק (צילום: עיריית עפולה)

תלמידי כיתות ה'-ו' בבית הספר "יהלום" בעיר עפולה יצאו לאחרונה מלימודיהם בזום מבתים, להתנסות בהטסת מטוס קרב כחלק מלימודי תכנית "הטייסת", תכנית מנהיגות ערכית של קרן רמון שנוסדה במגדל העמק על ידי ראובן צמח וזכתה  בפרס משרד החינוך לתכנית חינוכית מצטיינת וזיכתה את חיל האוויר בפרס הרמטכ"ל ליחידה מתנדבת בשל מעורבותן של טייסות מבצעיות בפעילות.

במסגרת תכנית "הטייסת" נפגשים תלמידי בית הספר בהדרכת אירנה לוקין עם טייסים בבית הספר ובטייסת לסירוגין, מפגשים המשמשים כגורם ממנף ויוצרים בעבור התלמידים תחושת שייכות למיתוס "גאוות יחידה".

"תפקידנו לחנך את הילדים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם"

במהלך התנסות על סימולטור של מטוס ה-F16 זכו התלמידים להיות טייסים ליום אחד ובתהליך האישי והקבוצתי פיתחו מסוגלות אישית, הערכה עצמית ואחריות אישית וחברתית תוך חתירה למיצוי מצוינות. בטרם התנסו על הסימולטור השתתפו התלמידים בהרצאה של א', טייס חיל האוויר, שסיפר על חייו של טייס מבצעי בחיל האוויר ובהמשך הדריך אותם על הסימולטור תחת המוטו: כל אחד יכול להטיס מטוס.

מנהלת בית הספר, פרח בר כהן, על המפגש "הביקור עורר התרגשות גדולה בקרב התלמידים, לאחר תקופה ארוכה של למידה ורחוק ושהייה בבית. תפקידנו לחנך את הילדים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם, לשכלל את היכולות ולהיות בתהליך שיפור מתמיד. לחלום בגדול! להעז! להגשים!"

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות