fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השירות לתושב בראש סדר העדיפות במועצה האזורית גלבוע

במסגרת יישום התכנית, בהובלתה של ענת מור, מנכ"לית המועצה, כלל המפגש השבוע הצגת מכלול השירותים הניתנים כיום, יחד עם תמורות ומגמות בתקציב המועצה. נציגי הישובים המשתתפים הגיבו בקורת-רוח
המרכזים הקהילתיים חוזרים למועצה. עובד נור (צילום דוברות המועצה גלבוע)
המרכזים הקהילתיים חוזרים למועצה. עובד נור (צילום דוברות המועצה גלבוע)

המועצה אזורית הגלבוע מצויה בעיצומו של יישום תהליך אסטרטגי, שנועד לפתח ולחזק תשתיות ארגוניות, ולהצמיח את הישובים והמרחב. התהליך כולל בניית תהליכי עבודה מיטביים מול ועם הישובים, שיסייעו בניהול עצמי ומשילות יישובית.

השבוע, במפגש בישוב רם-און, קיבל תהליך זה ביטוי מרגש במיוחד, במסגרת שיתוף הציבור לקביעת סל השירותים.

במסגרת יישום התכנית, בהובלתה של ענת מור, מנכ"לית המועצה, כלל המפגש השבוע הצגת מכלול השירותים הניתנים כיום, יחד עם תמורות ומגמות בתקציב המועצה. נציגי הישובים המשתתפים הגיבו בקורת-רוח בולטת, ואף בהתרגשות, לנוכח היקף הפעילויות הקיימות בגלבוע.

300 שירותים לתושב

ע"פ בדיקה של גוף חיצוני (המלווה את המועצה בתהליך כולו), כבר היום פועלת מוא"ז הגלבוע במעלה מ-30 תחומי שירות, דרכם מעניקה מעל ל-300 שירותים לתושב.

בנית סל השירותים המיטבי, מסדיר ומגדיר את נושאי הליבה המשותפים בגלבוע. לאחר שיתוף התושבים והמליאה, הוא יצא לפועל ויטייב את דרכי העבודה המקצועיים לטובת הישובים ותושבי הגלבוע. בין השאר מגשר התהליך על פערים רבים, וגם חושף מציאות ניכרת של גופי מדינה הנסוגים מתקצוב שירותים רבים, כשלוואקום הנוצר, נכנסת המועצה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות