fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרכש החדש של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל: ד"ר איסחאק אליאס

"כשקיבלתי את ההצעה לא חשבתי פעמיים", מודה ד''ר איסחאק אליאס נבחר לכהן כראש מגמת הנדסה רפואית – מכשור רפואי המתפתחת מאוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל
דר איסחאק אליאס (צילום עצמי)
דר איסחאק אליאס (צילום עצמי)

ד"ר איסחאק אליאס נבחר לכהן כראש מגמת הנדסה רפואית – מכשור רפואי המתפתחת מאוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. "אודה ולא אבוש", אומר ד"ר איסחאק, כשקיבלתי את ההצעה לא חשבתי פעמיים, אני רואה בעבודתי במכללה שליחות, יעוד חשוב, המטרה שלי היא להביא את הסטודנטים במכללה לרמה הגבוהה ביותר מבחינה מקצועית. הנדסה רפואית ומכשור רפואי הוא מקצוע נדרש ומכובד מאוד, כל מה שקשור במכשור רפואי הוא אבן היסוד בתפקיד הרופא, זהו מקצוע חשוב מאוד, עם אחריות ומקצועיות, הנדסאי מכשור רפואי הוא יד ימינו של הרופא".

ד"ר איסחאק אף סבור כי למקצוע הנדסה רפואית יכול להתקבל כל מי שיש בו רצון עז לעבוד  קשה, תשוקה למקצוע נדרש, גם אם אין לו רקע מוקדם. "ברור שמי  שיש לו  חמש יחידות בגרות  בביולוגיה יש לו יתרון מסוים, אך זהו יתרון קל", הוא סבור.

הראשון שניהל בית חולים איטלקי

הוא נולד בכפר גוש חלב, בהיעדר בית ספר תיכון בכפר, עבר לחיפה שם למד בתיכון האורתודוקסי. בתום לימודיו החל לימודי כימיה בטכניון אך ליבו היה נתון לרפואה, ד"ר איסחאק החליט והגשים את חלומו באחת האוניברסיטאות הנחשבות באיטליה, אוניברסיטת פדובה. סיים לימודי הרפואה בהצטיינות יתרה, חזר לארץ והתמחה בבית חולים 'בני ציון' בחיפה באורולוגיה, במשך 37 שנים היה רופא בכיר בבני ציון. בד בבד עבד כאורולוג גם בבית החולים האיטלקי בנצרת.

הוא בן הארץ הראשון אשר נבחר לשמש כמנהל בית החולים האיטלקי, אשר עד אז נוהל על ידי רופאים איטלקים בלבד. בתום שנות ניהול ביד רמה ובהצלחה, נושא ד"ר איסחאק עד היום בתפקיד מנהל השירות האורולוגי בבית החולים האיטלקי. ד"ר איסחאק נשוי לדיאנה ואב לארבעה בנים.

 

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות