fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

'הצרפתיה הקטנה בעפולה': "לא סגרנו ואנחנו לא מתכננים לסגור"

האחיות דגנית לרנר ותמי טל, המנהלות כבר למעלה מ- 20 שנה את מסעדת 'הצרפתיה הקטנה' זועמות על גל השמועות נגדן ונגד המסעדה שלהן, שהפכה למוסד קולינרי בצפון
חרושת של שמועות. מסעדת הצרפתיה הקטנה (צילום קובי אוחנה)
חרושת של שמועות. מסעדת הצרפתיה הקטנה (צילום קובי אוחנה)

"אנשים לא נורמליים עם גלי שמועות מטורפים עלינו ואני משתדלת לא להגיב", אומרת דגנית לרנר מעפולה, שהיא ואחותה מנהלות את מסעדת 'הצרפתיה הקטנה' בעפולה, שכבר שנים הפכה למוסד קולינרי מוכר בעפולה ובעמק כולו וזוכה להצלחה רבה ושמה הולך לפניה בזכות המוניטין, האוכל המשובח והשרות האדיב.

דגנית לרנר נזעקת בעקבות גל שמועות שהציף את הרחוב ועורר את זעמה ואת זעמה של השותפה/ אחות, תמי טל.

"לא סגרנו ואנחנו לא מתכננים לסגור", מבהירה דגנית לרנר, שמנהלת את המסעדה עם אחותה מאז 1996, "ברוך השם שרדנו בקלות את החל'ת וחופשת הקורונה למי שמודאג מצבנו הכלכלי מעולה", היא כועסת בפוסט עצבני ולוחמני שהעלתה לרשת הפייסבוק.

דגנית לרנר בודקת חום במהלך העבודה (צילום עצמי)
דגנית לרנר בודקת חום במהלך העבודה (צילום עצמי)

"לא נדבקנו"

היא מבהירה בעקבות השמועות כי "לא תמי ולא אני נדבקנו בקורונה לשמחתי הרבה,  אנחנו עושות הכל כדי לשמור על עצמנו לא יוצאות למקומות ציבוריים לא מכניסות יותר מ -40 למסעדה שלנו (למרות שמותר 80 איש), עוטות מסיכה לאורך כל היום, שומרות על מרחק ועל היגיינה".

דגנית יוצאת בפנייה ישירה לציבור הרחב, לכל מפיצי השמועות נגד המסעדה אותה היא מנהלת כבר שנים רבות עם המון אהבה. "יש לנו ילדים קטנים במערכות חינוך, יש לנו הורים מבוגרים ויש לנו 40 עובדים לפרנס. תהיו אחראים למה שיוצא מהפה שלכם ועל הקלות שאתם לוחצים 'שתף' ברשת".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות