fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפנים של עיריית עפולה

במסגרת העסקת בעלי מוגבלויות מועסקים העובדים בקבלת הפנים, המוקד העירוני ועמדות השמירה ומהווים למעשה את הפנים של עיריית עפולה מול האזרחים.
ביקור ראש העיר והשרה במוקד העירוני. צילום: דוברות העירייה
ביקור ראש העיר והשרה במוקד העירוני. צילום: דוברות העירייה

ביום חמישי שעבר ציינו ברחבי העולם את היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות. גם בעיריית עפולה, שפועלת לאורך כל השנה להטמיע שוויון לבעלי מוגבלויות, הביעו הזדהות  באמצעות הארת בניין העירייה ומזרקת הכניסה הדרומית לעיר בצבע סגול.

כזכור, בחודש יולי האחרון פרסמה נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים את היעד הייצוג ההולם של גופים ומעסיקים ציבוריים הגדולים במשק לפיו עיריית עפולה עמדה ביעד בשנת 2019 ואף מינתה ממונה ישיר לנושא.

כמו כן מטפחת העירייה מיזם יפה ובמסגרתו המוקד העירוני (106) מקפיד להעסיק בעלי מוגבלויות כמוקדנים, בדלפק הכניסה לעירייה וכן כשומרים.

מנהל המוקד, יובל כהן סיפר: "מדובר ביוזמה חשובה מאין כמותה, העובדים המועסקים במוקד הם לויאליים למערכת שנתנה להם את ההזדמנות להיות שווים בצורה יוצאת דופן והמערכת נהנית מעובדים ממוקדים וממושמעים הנותנים מעצמם מעל ומעבר ע"מ להוכיח שהם יכולים להצליח ויותר". 

"העיר עפולה ועיריית עפולה זכתה בהם"

לצד הארת המבנים בצבע סגול, ביקש ראש העיר אבי אלקבץ בחמישי האחרון לעלות את הנושא לסדר היום באמצעות מפגש עם חלק מהעובדים ברשות ושמע מהם על החשיבות של הנושא בהעסקת בעלי מוגבלויות עבורם ועבור שכמותם.

"יש הרבה פרויקטים שאני גאה בהם בשנתיים האחרונות", אמר אלקבץ לאחר המפגש עם עובדי המוקד העירוני והוסיף: "אבל יש אחד שקרוב במיוחד לליבי. המוקד העירוני שלנו מעסיק אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים כמוקדנים במוקד ושומרים בכניסה לעירייה."

"לראות את המסירות שלהם, את ההשקעה, את הרצון לעבוד ולתת שירות, זה פשוט מעורר השתאות. ביקרתי במוקד ביחד עם השרה לקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס ועיני שנינו התמלאו בדמעות התרגשות במהלך השיחה עם החבר'ה המקסימים האלה. העיר עפולה ועיריית עפולה זכתה בהם, הם נותנים לנו הרבה יותר ממה שאנחנו נותנים להם", אמר ראש העיר לסיכום. 

ראש העיר במפגש עם עובדי המוקד. צילום: דוברות עיריית עפולה
ראש העיר במפגש עם עובדי המוקד. צילום: דוברות עיריית עפולה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות