fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העולה ה –  1000 מקהילת בני  המנשה בנוף הגליל זכתה היום  לקבלת פנים אישית על ידי ראש העיר רונן פלוט.

צילום: דוברות נוף הגליל

זמירה הואקיק בת 27 אם לשניים היא העולה  מספר 1000 מקרב קהילת בני המנשה בנוף הגליל. יחד עם בעלה אביאור ושתי בנותיהם שירה בת 4 ושמחה בת השנתיים, זמירה הגיעה היום ( ראשון) לביתה החדש והופתעה מקבלת פנים חגיגית במיוחד. "קיבלו אותנו עם בלונים, פרחים וממתקים, זה היה מאוד מרגש, כמו חגיגת יום הולדת" סיפרה בהתרגשות.

משפחת הואקיק הגיעה יחד עם קבוצה של  120  עולים מבני המנשה  שנכנסו היום לבתיהם החדשים בנוף הגליל. מחר ( יום שני) צפויה להגיע לעיר  קבוצה נוספת של עוד 136 עולים כך שבסך הכל יתווספו השבוע 256 עולים ויחזקו את קהילת המנשה ל  1300 איש, מרביתם זוגות צעירים עם ילדים מתחת לגיל 6.

מארגון שבי ישראל שמלווה את העולים מקהילת בני המנשה ומסייע להם בתהליך הגעתם לארץ נמסר כי נוף הגליל מאכלסת כיום את קהילת המנשה הגדולה ביותר בארץ. " נוף הגליל נכון להיום היא  בירת בני המנשה. בעיר  נמצא הריכוז הגבוה ביותר של אוכלוסיית העולים, זאת אהבה  ממבט ראשון  הנוף" נמסר.

ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט אמר כי הוא שמח ומברך על בחירתם של עולי המנשה לקבוע את ביתם בנוף הגליל " מדובר בקהילה איכותית מאין כמוה שמשתלבת במהירות במקומות התעסוקה בעיר ובתוך זמן קצר הופכת לחלק בלתי נפרד מהנוף היפה שלנו"
ברוכים הבאים

 

נשלח מה-Galaxy שלי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות