fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלה סלילת כביש עוקף 65 מעפולה לכיוון אלון תבור

הכביש שעלותו מוערכת ב-150 מיליון שקלים, עשוי להפחית את עומס התעבורה מהכבישים התוך עירוניים של העיר עפולה
כביש 65.צילום: דוברות עיריית עפולה
כביש 65.צילום: דוברות עיריית עפולה

פרוייקט סלילת כביש עוקף 65 יצא לדרך לאחרונה ומדובר בצעד היסטורי שיוציא את התנועה של כביש 65 מעפולה.

הכביש יחל מצומת מעונות הסטודנטים בעיר וימשיך עד לצומת אלון תבור ובכך יצמצם את הפקקים היומיים המתרחשים בצומות מעונות הסטודנטים, צומת הקאנטרי קלאב ושדרות רבין (ציר מרכז רפואי "העמק") ואף יפחית את העומס התעבורתי מהכבישים התוך עירוניים.

"המשמעות למהלך זה עבור תושבי עפולה הינה הקלה תחבורתית"

לאחרונה, קיים ראש העיר, אבי אלקבץ, בלשכתו פגישה יחד עם מהנדסי הפרוייקט ומנהל העבודה מטעם חברת נתיבי ישראל האמונה על הביצוע מטעם משרד התחבורה. במהלך הפגישה הציגו המהנדסים לאלקבץ את התווי של הכביש וכיצד יהיה עתיד לצמצם את העומסים התעבורתיים מהכבישים הבינעירוניים ועל ידי כך לצמצם את הפקקים מהם סבלו מדי יום תושבי העיר.

הכביש עתיד להיפתח בעוד כשנתיים לתנועת רכבים ויהיה דו מסלולי לשני הכיוונים באורך של 6.5 ק"מ ועלות בנייתו עומדת על 150 מיליון שקלים.

ראש העיר, אבי אלקבץ, שקיים השבוע סיור בתוואי הכביש החדש, התייחס לתחילת העבודה ואמר: "המשמעות למהלך זה עבור תושבי עפולה הינה הקלה תחבורתית, הוצאת תעבורה כבדה מתוך כבישי העיר, הפחתת הפקקים וכן נגישות תחבורתית מהירה ונוחה יותר לכיוון צפון והמרכז".

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות