fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החותר דני פרידמן מעפולה סיים במקום התשיעי באליפות אירופה

הישג מצוין לחותר דני פרידמן מעפולה שסיים במקום התשיעי בגמר אליפות אירופה במקצה ל-2,000 מטר שנערך השבוע בפולין. בעקבות ההישג יקבל מלגת 'ספורטאי מצטיין' מעיריית עפולה שתסייע לו בהכנות לתחרות הקריטריון לאולימפיאדה
דני פרידמן. צילום: אלבום פרטי
דני פרידמן. צילום: אלבום פרטי

בצל נגיף הקורונה ששיתק לפחות זמנית את הספורט בישראל, דני פרידמן, החותר הבכיר של ישראל, רשם הישג יפה בתחרות אליפות אירופה המתקיימת בפוזנן שבפולין. 

דני פרידמן, החותר במרכז דניאל לחתירה, סיים במקום התשיעי באליפות אירופה לאחר שהעפיל משלב המוקדמות אותו התחילו עשרות חותרים מ-23 מדינות היישר לשלב רבע גמר ומשם העפיל לשלב חצי גמר, אך לא הצליח להתברג בגמר A שכלל את ששת החותרים הטובים ביותר באירופה וסיים במקום השלישי בגמר B של האליפות (מתוך מקצה של שישה חותרים). 

בדרך הצליח לגבור על מדליסטים מאליפויות אירופה בעבר. פרידמן, המתאמן מזה כחודש באוקראינה לקראת התחרות היוקרתית בה, השיג תוצאה מרשימה של 7:07:42 במקצה של 2,000 מטרים שהקנתה לו את המקום התשיעי המכובד באירופה.

חולם על האולימפיאדה

כזכור, בתחילת השנה היה אמור דני פרידמן שהוא אלוף ישראל בחתירה לקבוע את הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו אך בעקבות התפרצות נגיף הקורונה שתפסה אותו במחנה אימון באיטליה שם פגעה המגיפה בצורה קשה ביותר, עד לדחיית התחרות למועד מאוחר יותר. למרות זאת הוא הודיע השבוע כי ימשיך במאמציו לקבוע את הקריטריון ולהגיע לאולימפיאדה במטרה להגשים את החלום.

בעקבות ההישג תעניק עיריית עפולה לדני פרידמן מלגת 'ספורטאי מצטיין' שתסייע לו בהכנות לקראת קביעת הקריטריון לאולימפיאדה בתקווה שיהפוך לספורטאי הראשון מעפולה שישתתף בתחרות האולימפית. 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות