fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההפתעה החמה של עיריית מגדל העמק לתושבים הוותיקים

במסגרת ההפתעה, זכו התושבים הוותיקים במגדל העמק לקבל עשרות ערכות לחורף וערכות הפגה לימי הבידוד הארוכים בתקופת הקורונה.
עיריית מגדל העמק למען התושבים הוותיקים. צילום: דוברות העירייה
עיריית מגדל העמק למען התושבים הוותיקים. צילום: דוברות העירייה

במגדל העמק המשיכו עם המסורת וחילקו לוותיקי העיר ערכות לחורף חם ובטוח.

צוות העובדים הסוציאליים במדור לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים בראשותה של ברכה בן סדון חילקו עשרות ערכות הפגה וערכות חורף חם ובטוח לאזרחים ותיקים הנאלצים להישאר בביתם בשל החשש להידבקות בנגיף הקורונה.

הערכות כוללות פעילות לשעות הפנאי וערכות הכוללות פריטים סמליים לקראת החורף אליהן צורפו ברכה ודרישת שלום מראש העיר אלי ברדה, סגן ראש העיר הממונה על הרווחה אלי בקסיס ומנהל האגף לשירותים חברתיים מומי בן סימון.

צוות המדור לאזרחים ותיקים זכה לקבלת פנים שמחה ותגובות חמות ומרגשות ביותר מצד האזרחים הוותיקים שהופתעו מהביקור.

מנהלת המדור לאזרחים ותיקים גייסה למיזם זה גם את בנות השירות הלאומי ואת תלמידי כיתה י"ב מביה"ס אורט רוגוזין בהובלה של גולדי אמבר רכזת מעורבות חברתית בביה"ס

"עיקר העשייה שלנו מכוונת לאתר את האזרחים הוותיקים ולייצר פתרונות ברוח התקופה"

השבוע, התלמידים מביה"ס רוגוזין הצטרפו למבצע החלוקה וחילקו ערכות חורף לעשרות קשישים.

ברכה בן סדון, מנהלת המדור לאזרחים ותיקים אמרה: "מרגש ומחזק את כולנו לקבל תגובות חמות מהאזרחים הוותיקים בזמן חלוקת הערכות. אין תחליף לקשר הישיר עם האוכלוסייה. אני מקווה שנצליח להגיע לכמה שיותר אזרחים ותיקים.

"היה חשוב לי לרתום למיזם זה קבוצות שונות מהקהילה כדי ליצור חיבור בינם לבין הקשישים ולהרבות בפעולות של קשר רב דורי", הוסיפה בן סדון. 

מומי בן סימון, מנהל האגף לשירותים חברתיים הוסיף: "פעולה זו היא חלק ממעטפת עירונית לאזרחים הוותיקים בהובלת צוות המדור לאזרחים ותיקים באגף. ישנה עשייה ללא הפסקה למען האזרחים הוותיקים ואנו מפעילים מגוון רחב של שירותים ותוכניות שנועדו לתת מענה כולל לאוכלוסייה זו."

"בתקופת הקורונה עיקר העשייה שלנו מכוונת לאתר את האזרחים הוותיקים ולייצר פתרונות ברוח התקופה ולהתאימם למציאות המשתנה", אמר בן סימון.

אלי בקסיס, סגן ראש העיר הממונה על הרווחה סיכם: "כולנו חווים ימים לא קלים ככל שמתמשך משבר הקורונה. אנחנו ברשות, באמצעות צוות המדור לאזרחים ותיקים, משקיעים מחשבה רבה בשמירה על הקשר עם התושבים הוותיקים ודאגה לרווחתם ושלומם.

"יישר כוח לכל העוסקים במלאכת קודש זו בבחינת "אל תשליכני לעת זקנה ככלות כוחי אל תעזבני", סיכם בקסיס.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות