fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגולנצ'יק ששכנע את הוריו לחתום לו לשרת בקרבי סיים קורס קצינים

ההורים ובעיקר האימא נטליה סירבו בהתחלה, אבל מהר מאוד הבינו שבנם חדור מטרה ולא ניתן להניא אותו משירות משמעותי בצה"ל
שכנע את ההורים. ניקיטה בורובוב (צילום עצמי)
שכנע את ההורים. ניקיטה בורובוב (צילום עצמי)

לא היה פשוט לניקיטה בורובוב מנוף הגליל, לשכנע את הוריו אנטולי ונטליה, לחתום לו על אישור שירות במסלול קרבי למרות היותו בן יחיד להוריו.

ההורים ובעיקר האימא נטליה סירבו בהתחלה, אבל מהר מאוד הבינו שבנם חדור מטרה ולא ניתן להניא אותו משירות משמעותי בצה"ל. "הבנתי שג'ובניק הוא לא יהיה ושאין מה לעשות, זה מה שהוא רוצה ואנחנו צריכים לתמוך בו", סיפרה האם השבוע.

ואומנם כבר בחודשים הראשונים לשירות בגולני סומן ניקיטה כמיועד לקצונה. הוא נחשב לחייל מצטיין, אחראי, צנוע, חברותי   ובעל יכולות גבוהות. ביום שלישי שעבר ניקיטה סימן וי נוסף ברשימה והפך לקצין מן המניין.

ההורים הגאים לא היו בטקס הסיום

בגלל הקורונה הוריו הגאים לא יכלו להיות איתו בטקס סיום הקורס בבה"ד 1 אבל הם צפו בו דרך הזום והתרגשו עד דמעות.

"ניקיטה תמיד היה רציני ואחראי כזה, בוגר מגילו אבל בצבא הוא ממש הפך למנהיג עם הרבה בגרות, אחריות וערכים של כבוד לזולת", סיפרה האם הגאה.

ניקיטה סיים לימודי תיכון בבית הספר אורט "שרת" במקצועות פיסיקה ומתמטיקה מוגברים בהם הצטיין בבגרות. לצד היותו "טוב במספרים" הוא גם מנגן בי וחובב מוזיקת ג'אז.

בין המברכים לרגל סיום קורסים הקצינים היה גם ראש העיר רונן פלוט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו ברכה אישית ניקיטה והוסיף כי כשמו כן, "ניקיטה בסיפורי עם ברוסית הוא גיבור",  פרגן לו

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות