fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האימא של הילדים במועדונית

דליה ביטון אימא ל- 7 ילדים וסבתא ל- 15 נכדים, המשמשת כאם הבית של מועדונית 'רעות' במגדל העמק זוכה להערכה רבה על האהבה שהיא מרעיפה על הילדים
מרעיפה המון אהבה. דליה ביטון
מרעיפה המון אהבה. דליה ביטון

"דליה ביטון היא האימא והאבא של המועדונית, עושה את עבודתה מכל הלב והנשמה והכל למען הילדים", מפרגנים בעיריית מגדל העמק לביטון, בת 60, שיחד עם הגננת רעות עמר עובדת במועדונית 'רעות', הממוקם ברחוב רמת יזרעאל (מול המתנ"ס).

במועדון 'רעות' במגדל העמק שוהים 15 ילדים, מכיתות א' ועד ו', שמגיעים לשם אחרי סיום יום לימודים. הם מכינים שיעורי בית, עוסקים בפעילות חברתית ומקבלים ארוחת צהריים חמה ואפילו ארוחת ערב, אותן מבשלת ביטון. 

רק בסביבות 18:30 מסתיים יום העבודה במועדונית והילדים מוסעים לביתם בהסעה. "אני מבשלת לילדים מהלב ובאהבה, כאילו היו הילדים שלי", היא אומרת.

דליה ביטון, בת 60, מוותיקות מגדל העמק, נשואה לשאול, אימא ל- 7 ילדים וסבתא ל- 15 נכדים. "אני מבשלת, אופה, מנקה וכל מה שצריך", היא אומרת כשהיא מתבקשת לספר על עבודתה. יש לציין כי בעבר עבדה בבית הספר פסגות וזכתה למחמאות רבות מהמנהלת רבקה אלימלך.

דליה חגגה את יום הולדתה ה- 60 בחודש אפריל, אבל לא ממש חגגה בגלל הקורונה. היא וחברותיה לעבודה חולמות על היום שאחרי הנגיף שהשתלט על חיינו. "נחגוג יום הולדת בגדול, עם המון אנשים והמון אוכל", היא מבטיחה, "רק שהקורונה תסתלק מחיינו".

במועדונית משבחים את ראש העיר אלי ברדה ואת מנכ"ל העירייה שלום זוזוט "הם עוזרים ותומכים, כן ירבו כמותם. כל פנייה שלנו מטופלת על ידם במהירות ובשיא הרצינות".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות