fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האחים התלוצצו ב"משחק נפילה" מחלון ביתם בקומה ה… 16

פקחי השיטור העירוני חילצו שני ילדים, רגע לפני שעשו מעשה מחריד * האירוע דווח למוקד העירוני על ידי אחת השכנות בבניין שהבחינה במעשה הקונדס * הערנות של השכנה מנעה אסון
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן
דקר את חברו בעקבות ויכוח על נגיף הקורונה | צילום: דורון גולן

ערנות של  שכנים מנעה אסון: באחד מבנייני המגורים הגבוהים בנוף הגליל, הבחינה דיירת בקומה הרביעית במעשה קונדס של שני אחים קטנים בגילאי  5 ו- 7. האחים עמדו ליד מעקה חלון פתוח בקומה ה- 16 בבניין בו הם מתגוררים והניפו את ידיהם מחוץ לחלון תוך שהם מדברים בקול על "מה יקרה אם נופלים בגובה כזה".

השכנה מיהרה להסריט את האירוע המסוכן ולשלוח במידי למוקד 107 של העירייה.

חשש לחיי הילדים

"קיבלנו דיווח היסטרי על  חשש לחיי הילדים שטיפסו דרך החלון ועלו על המעקה תוך סיכון של ממש. כל צוותי השיטור העירוני טסו למקום ובתוך דקות הורידו את הילדים מהחלון", סיפר מנהל השיטור העירוני שמעון ג'ינו.

בשירותי הביטחון בעירייה ניצלו את האירוע על מנת לחדד נהלי זהירות וביטחון בעיקר בתקופת החופש הגדול שבפתח.

"הסכנה הגדולה ביותר לילדים היא פגיעה כתוצאות מתאונות שמתרחשות בבית אם זה בשל חוסר תשומת לב או מעשה קונדס מסוכנים. צריך לשים לב היטב בכל זמן ובעיקר בחופשת הקיץ הנוכחית כאשר הילדים יבלו את רוב הזמן בתוך הבית בשל מגבלות הקורונה",  אמר שמעון ג'נו.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות