fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד"ר עלימי מבית החולים האנגלי בנצרת: איש השנה של ארגון לייונס

ארגון ליונס הוא ארגון לפעילות התנדבותית וחברתית לטובת הקהילה ומטרתו היא ליטול חלק פעיל בחיי הקהילה, יצירת פורומים לדיון פתוח וקירוב אוכלוסיה
מעניקים לדוקטור עלימי. צילום האנגלי נצרת
מעניקים לדוקטור עלימי. צילום האנגלי נצרת
ד"ר אמיר עלימי, רופא ואחראי מחלקת הקורונה בבית החולים האנגלי בנצרת קיבל בשבוע שעבר את פרס איש השנה ואות המופת מטעם ארגון ליינוס לפעילות התנדבותית יוצאת דופן בשנת 2021.
ארגון ליונס הוא ארגון לפעילות התנדבותית וחברתית לטובת הקהילה ומטרתו היא ליטול חלק פעיל בחיי הקהילה, יצירת פורומים לדיון פתוח וקירוב אוכלוסיה.

למען האוכלוסייה הערבית

ד"ר עלימי פועל בהתנדבות מלאה למען האוכלוסייה הערבית במסגרת המאבק בנגיף הקורונה, בין היתר הוא אחד הרופאים המוכרים ביותר בחברה בערבית ונמצא בחזית ההסברה למלחמה בנגיף הקורונה.
בעקבות חוסר בהנגשת מידע אמין ופשוט בשפה הערבית אמיר לקח על עצמו תפקיד משמעותי לתרגם ולהסביר את החומר הרפואי וחשיבות החיסונים בשפה ברורה ופשוטה: בין אם בעמוד הפייסבוק האישי ובשלל ראיונות בתחנות הרדיו ובעיתונים לקהל הערבי.
כאות הוקרה לפעילותו הענפה במלחמה בנגיף הקורונה, זכה ד"ר אמיר יחד עם מרים פרץ ונוספים בפרס אות המופת הישראלי מטעם המועדון.
לידיעות נוספות הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות