fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ד'ר אורנה שמחון מנהלת המחוז:"אני גאה על כך שבוגר פנימיית 'ניר העמק' , תא'ל משה אדרי , החל היום את כהונתו כיו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית. זה בהחלט כבוד גדול לצפון"

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית
ד'ר אורנה שמחון מנהלת המחוז:"אני גאה על כך שבוגר פנימיית 'ניר העמק' , תא'ל משה אדרי , החל היום את כהונתו כיו"ר הוועדה לאנרגיה אטומית. זה בהחלט כבוד גדול לצפון"
 אומרת מנהלת המחוז, ד'ר אורנה שמחון.

ד"ר אורנה שמחון: גאוות העמק
צילום: דוברות מחוז צפון
 משה אדרי הוא קצין צה"ל במילואים
 בדרגת תת-אלוף, מכהן כעוזר שר הביטחון להתגוננות וכראש אגף אמצעים מיוחדים במשרד הביטחון.
עם סיום.לימודיו התגייס אדרי התגייס לחטיבת גולני, עבר קורס קציני חי"ר ולחם במלחמת לבנון. במהלך שירותו כמפקד פלוגה בגולני, נפצע בספטמבר 1984
 באורח קשה בתאונת אימונים וידו השמאלית נקטעה. לאחר תקופת שיקום שירת כראש מדור תורות לחימה במפקדת קצין חי"ר וצנחנים ראשי.
הוא עבר לחיל האוויר ומונה לקצין אג"ם ביחידת החילוץ והפינוי בהיטס, ב-1990 מונה לסגן מפקד היחידה תפקיד בו שירת עד 1992. לאחר שסיים לימודי תואר ראשון מונה למפקד טייסת מכין בבית הספר לטיסה. בתפקידו הבא שירת כראש ענף אימונים במפקדת כוחות האוויר המיוחדים של חיל האוויר.
ביולי 1998 מונה למפקד יחידת החילוץ והפינוי בהיטס ופיקד עלייה עד 2001. לאחר מכן עמד בראש מפקדת כוחות האוויר המיוחדים. ב-2008 ריכז את פרויקט "דרך ארץ ושמיים" שמטרתו לחזק את הקשר בין צה"ל למערכת החינוך.
 ביוני 2015 מונה לעוזר שר הביטחון להתגוננות וראש אגף אמצעים מיוחדים במשרד הביטחון.
אדרי מחליף בתפקידו את תא'ל זאב שניר שכיהן בתפקיד ב 7 השנים האחרונות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות