fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גאווה מקומית: סגן ע' וסגן ד' בני העמק סיימו קורס טייס יוקרתי

על מגרש המסדרים השבוע, בסיום עוד קורס טייס יוקרתי, עמדו גם שני צעירים המתגוררים במועצה האזורית עמק יזרעאל: סגן ד' וסגן ע', שמביאים הרבה סיפוק וכבוד למועצה
סגן ד' (צילום דובר צה"ל)
סגן ד' (צילום דובר צה"ל)

על מגרש המסדרים השבוע, בסיום עוד קורס טייס יוקרתי, עמדו גם שני צעירים המתגוררים במועצה האזורית עמק יזרעאל: סגן ד' וסגן ע'.

סגן ד', בן 22, נולד ב-1998, אביו, בן 55, הוא רפתן ואמו בת 53, היא וטרינרית. חברתו של ד' היא מדריכה בבה"ד 10, למד בתיכון יחד עם סגן י' ממגמת מסוקים מהקורס. בתיכון הרחיב ביוטכנולוגיה. בנוסף, היה חבר בתנועת הנוער "בני המושבים" וגם הדריך.

ד' לא תמיד חלם להיות צ"א, אך עם זאת תמיד רצה להתמיין לקורס טיס. תמיד כיוון הכי גבוה וידע שבמידה וייפול מקורס טיס יעבור לתפקיד משמעותי אחר.

בזוגיות עם פקחית טיסה

סגן ע' הינו בן 21, בזוגיות עם פקחית טיסה במגדל נגב שבבסיס נבטים עם משפחתו. אביו, בן 56, אחראי אחזקה בשטראוס ואמו בת 55, פקידה בכללית סמייל.

לע' 2 אחיות גדולות ממנו, אחת בת 29 שעובדת ברפאל, והשנייה בת 27 מנהלת כח אדם. בתיכון הרחיב רובוטיקה ופיזיקה ובעל תעודת בגרות מלאה. בנוסף, היה חבר בתנועת הנוער "בני המושבים".

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות