fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גאווה בעמק: רס"ם (מיל') חגי ממן מעין הנציב נבחר למצטיין הרמטכ"ל במילואים

בטקס מצטייני הרמטכ"ל במילואים, בין המצטיינים נבחר מפקד פלוגה רס״ם (מיל') חגי ממן מעין הנציב.
רס"ם (מיל') חגי ממן | צילום: דובר צה"ל

חגי, בן 42, אב לשישה, התגייס בשנת 2003 לגדוד 5035. כ – 13 שנים לאחר מכן, במהלך שנות השירות במילואים, הגיע לית״ם (יחידת תגובה מהירה) 7078 והחל לשרת כלוחם ביחידה. הית"מ היא יחידה בגזרת העמקים של מילואימניקים בעלי מוטיבציה גבוהה, יוצאי יחידות קרביות וסיירות תושבי העמקים.

ביוני 2020, חגי הגיע לגיל הפטור ע״פ חוק שירות המילואים. למרות זאת, ביקש להתנדב ביחידה עד סוף 2030 ולקח על עצמו את כל הטיפול הלוגיסטי ברכבים, בנשקים וכו'. הוא הצטרף ליחידה מלא במוטיבציה מיום הקמתה והינו היחידי שהצליח להעמיד את המערך בצורה מעוררת השראה. לאורך השנים השקיע חגי מזמנו האישי לטובת הכנת ימי האימונים, ארגון הציוד, שמירת הכשירות של הרכבים והנשקים וארגון הלוגיסטיקה מול החטיבה, הוא הראשון להתנדב לכל משימה והאחרון לסיימה. השקט והכריזמה שלו מביאים לעלייה ברמת שמירת הציוד ולרתימת הלוחמים.

חגי אומר: "בהיותי תושב הגזרה, לקחת חלק בפעילות ההגנה עליה היא שליחות מובנת מאליה. ברור לי שאעשה כל שביכולתי כדי להגן על תושבי הגזרה, במיוחד על המשפחה שלי והאנשים שהכי קרובים אליי."

דותן פוקס – מנהל מחלקת ביטחון במועצה אומר: "חגי הוא דוגמה לרוח ההתנדבות המאפיינת את תושבי עמק המעיינות, גאים מאוד בחגי, וכבוד גדול להיות במועצה שאלו הם התושבים שלה."

רס"ם (מיל') חגי ממן | צילום: דובר צה"ל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות