לאחרונה עדכנו במוא"ז הגלבוע על כי במהלך פגישה שקיים עובד נור, ראש המועצה, עם מנכ"ל משרד הפנים, (ב-14.9), הוחלט על סיום לאלתר של פעילות החשב המלווה במוא"ז הגלבוע.

הדבר נעשה בהמשך להכרה ולהוקרה מצד משרד הפנים כלפי פעולות המועצה בשנים האחרונות להבראה מערכתית, תוך התייעלות, הטמעה והקפדה על כללי מינהל תקינים, ולנוכח השלמה וסיום תכנית ההבראה בהצלחה יתרה, כולל שחרור מעול החובות, והוכחת ניהול מאוזן.

מנכ"ל משרד הפנים,  יאיר הירש, ציין כי מדיניות משרד הפנים דורשת את השארת החשב לתקופה של שנה לעד שנתיים בכל רשות בהבראה- לאחר סיום התכנית, מאידך, מדובר בתכנית שהמועצה האזורית גלבוע גיבשה והחלה להוביל ביוזמתה ובאופן עצמאי, תוך ביצוע מהלכים פנים אירוניים משמעותיים להבראת מערכתית, יסודית, מקצועית ומעמיקה. מנכ"ל משרד הפנים ציין את התרשמותו שללא ספק מדובר במנהיגות אחרת שלוקחת אחריות ומוכיחה שיש על מי לסמוך!

 רו"ח מוצרפי סיים תפקידו

לאור ההודעה של משרד הפנים, סיים למעשה לאלתר רו"ח עינב מוצרפי, החשב המלווה שליווה את תכנית ההבראה שהובילה המועצה, תוך שהוא מסייע וביצרת מנגנונים המקלים על הבקרה השוטפת,

והנהלת המועצה מבקשת להודות לו על שירותו.

בהמשך להחלטת משרד הפנים, ולאחר כ-15 שנות גרעון מתמשך, מתנהלת מוא"ז הגלבוע כרשות מאוזנת ובאופן תקין ואף זוכה לשבחים על פיתוח מצוינות אירגונית. "בברכת תכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה, שנזכה לבריאות ולהמשך שגשוג וצמיחה!" אומרים במוא"ז הגלבוע.

לידיעות נוספות הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*