fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעיצומה של המלחמה נפתח מחזור שני של קורס "שגרירים צעירים" ביוזמת משרד החוץ ועיריית נוף הגליל

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

הנוער של נוף הגליל מתגייס להסברה הישראלית

בעיצומה של המלחמה נפתח מחזור שני של קורס "שגרירים צעירים" ביוזמת משרד החוץ ועיריית נוף הגליל

19 בני נוער מנוף הגליל התגייסו לקורס "שגרירים צעירים" של משרד החוץ, במהלכו יוכשרו ויקבלו כלים לקחת חלק במערך ההסברה הישראלית כלפי העולם, בעיקר באמצעות הרשתות החברתיות. הקורס ימשך כשלושה חודשים במהלכם התלמידים יחשפו לדילמות בנושאי דיפלומטיה והסברה של ישראל בעולם וכן ליכולת של בני הנוער להשפיע על הצגת הצד הישראלי החיובי ולחשוף אי-אמיתות וסילופי מידע המופצים ברשת. הקורס מועבר על ידי מרצים מקצועיים מטעם משרד החוץ וכולל סיורים והתנסות מעשית בסימולטור המדמה יצירת קמפיין פרו-ישראלי על בסיס תרחישים מציאותיים. ראש מנהל החינוך, מינה קליין: "זהו המחזור השני של קורס "שגרירים צעירים" בנוף הגליל. מדובר בפרויקט חינוכי הסברתי חשוב ותורם מאין כמוהו בכל עת ובמיוחד בזמן המלחמה. אין ספק כי להסברה הישראלית יש השפעה מכרעת על המאמץ המלחמתי, באופן שבו אנו מצטיירים בעולם ובדרך העברת המסרים"
התלמידים שנרשמו לקורס יעשירו את עולמם גם בידע במקצועות הדיפלומטיה האזרחית ויתנסו בדרכים לקידום האינטרסים של מדינת ישראל ושיפור תדמיתה בעולם. "השגרירים הצעירים ירכשו ידע וניסיון בהסברה, ויעסקו בפרויקטים יצירתיים בפלטפורמות של רשתות חברתיות וניו מדיה וישתלבו במאבק נגד האנטישמיות ושיפור תדמיתה של ישראל" מסר ראש העיר, רונן פלוט שיזם את הפרויקט לדבריו "תכנית שגרירים צעירים נועדה לייצר כוח משימה של צעירי משרד החוץ שיפעל בשירות משרד החוץ לאור האתגרים הרבים עמם מתמודדת מדינת ישראל בזירה הציבורית הבינלאומית, חוסר המודעות וההבנה לצרכי המדינה ומערך השקרים המופצים בעולם."
בתוכנית מושם דגש על חיים נורמטיביים ושיתוף בשיח לגבי נושאים החשובים לצעירי כל העולם כמו משבר האנרגיה, ספורט ובריאות, תרבות הפנאי, מעמד הנשים, חדשנות, יזמות, מעורבות חברתית ועוד. כל אלו יכולים לפתוח אשנב לפורומים בינלאומיים לנוער, שבהם הנוער הישראלי מקדם יוזמות ומוביל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות