fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני נוער משמשית חילקו סלי מזון לנזקקים בנוף הגליל

במסגרת פרויקט התנדבות "שנת בני ובנות מצווה", בני הנוער בשמשית בחרו לאמץ את הנזקקים בנוף הגליל ולאסוף סלי מזון עבורם לקראת פורים
בני הנוער משמשית (צילום: יפעת רזניק)

רגע לפני שהם מגיעים לאחד מהמועדים החשובים בחייהם, בר ובת המצווה, בני הנוער בישוב שמשית החליטו במסגרת תוכנית הפעילות של "שנת בני ובנות מצווה" ובשיתוף פעולה עם עמותת "נצרת עילית למען הזולת" (נעל"ה) של משה גרוסמן, להכין ולחלק סלי מזון מותאמים אישית לנזקקים בנוף הגליל . "אנחנו בכל שנה בשנת מצווה, יש לנו איזה פורמט כזה, שנה שמורכבת מעשייה פנימית וחיצונית. זו השנה השנייה, שהנוער בשמשית משתפים פעולה יחד עם משה גרוסמן ועמותת נעל"ה, שהרעיון הוא שילדי שכבת ז' יחד עם הורים מלווים, יתחלקו לשלשות והם יהיו אחראים על הכנה של סל מזון מותאם אישית עבור כל משפחה, על פי הפרטים שמעביר לנו משה גרוסמן", סיפר ארנון גביש, תושב הישוב והורה של אחד מתלמידי השכבה.

אורזים את הסלים (צילום: ארנון גביש)
אורזים את הסלים (צילום: ארנון גביש)

במסגרת מהמיזם, חלק מהנערים עברו בבתי התושבים בשמשית על מנת להתרים את המוצרים הנחוצים עבור סלי המזון. התושבים המקומים לא רק פתחו את דלת ביתם אלא גם את ליבם. חלק נוסף, רכש את שאר המצרכים שלא נתרמו.

לקראת חג הפורים הם ארזו את הסלים, הוסיפו משלוח מנות חגיגי וברכה אישית ואתמול (שלישי) חילקו אותם באופן אישי למשפחות. "עלינו כולנו, כשיירה לנוף הגליל, כל חוליה עם הורה מלווה אחד. שמשית היא ישוב שיש בו הרבה נתינה החוצה, זה אחד מהם בעייני. אנחנו רואים בזה ערך חשוב מאוד בחינוך שלהם, שיגדלו להיות ילדים שתורמים", הוסיף ארנון.

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות