fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן שטרית: "העיר בית שאן נותרה ללא אגף חינוך מתפקד"

העירייה לא נשארת חייבת: "מערכת החינוך בבית שאן נמצאת בשיא פריחתה, כאשר אחוזי הבגרויות הגיעו לשיא של הזמנים"
רפי בן שטרית
רפי בן שטרית (צילום עצמי)
״חינוך הוא כלי הנשק העוצמתי ביותר בניסיון לשנות את העולם״ (נלסון מנדלה, לוחם למען זכויות אדם). גם אם לא נצליח לשנות את העולם לפחות נוכל להשפיע במקומות שאנחנו יכולים. השקענו בחינוך את כל מה שרק היה אפשר והזנקנו את מערכת החינוך בעיר באופן חסר תקדים",  אומר חבר מועצת העיר בית שאן, רפאל בן שטרית, ראש העיר בקדנציה הלפני אחרונה ומי שיתמודד על ראשות העיר בבחירות בעוד כשנה וחצי.
לדברי בן שטרית: "מצער, מצער מאד שהעיר נותרה בשבועות האחרונים ללא אגף חינוך מתפקד, שני מנהלי חינוך בעירייה, שניהם אינם תושבי העיר, נטשו את הספינה הטובעת, מערכת חינוך ללא הנהגה ללא הובלה וללא חזון. מורים מנהלים והורים נותרים ללא מענה וללא כתובת".
רפאל בן שטרית מסיים ואומר: "ראש העיר לוי היפנה עורף למערכת החינוך בעיר ואיבד את הלגיטימיות הציבורית. כל יום נוסף בתפקידו הוא נזק שנצטרך לעמול קשה מאד כדי לתקנו. חבל מאד שאת המחיר הכבד על חוסר התפקוד וחוסר האיכפתיות שלו משלמים ועוד ישלמו תלמידי בית שאן".

"היה מקבל נכשל"

מעיריית בית שאן נמסר בתגובה: "אם חבר מועצת העיר בן שטרית היה תלמיד הוא היה מקבל ציון נכשל עקב אי הכרות עם החומר הנלמד: מערכת החינוך בבית שאן נמצאת בשיא פריחתה, כאשר אחוזי הבגרויות הגיעו לשיא של הזמנים, תלמידי בית שאן והישגיהם הנפלאים מככבים בכלי התקשורת הארצית, מנהלים ומורים זוכים לפרסי חינוך יוקרתיים, מוסדות חינוך חדשניים נפתחים ותכניות חינוך חדשות מושקות בכל מערכת החינוך. היינו ממליצים למר בן שטרית להתרכז בטוב ולהפיץ אהבת חינם לתלמידים ולצוותי ההוראה המסורים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות