fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביטוח לאומי עפולה חזר לקבל קהל לצד המשך מתן שירות בדיגיטל

לאחר שתגברו את המענה הטלפוני, הרחיבו את מתן השירות באמצעים הדיגיטליים ושברו שיאים בקבלת תביעות מצד תושבים במהלך התפרצות נגיף הקורונה, לפני שבועיים שב סניף הביטוח הלאומי בעפולה לקבל קהל אך בהתאם להגבלות התוו הסגול והנחיות משרד הבריאות.
במלוא המרץ. עובדי סניף עפולה (צילום עצמי)
במלוא המרץ. עובדי סניף עפולה (צילום עצמי)

ביטוח לאומי עפולה חזר לקבל קהל לצד המשך מתן שירות בדיגיטל

התפשטות מגפת הקורונה שגרמה להשתקת המשק כולו למשך יותר מחודשיים גרמה לגופים רבים במדינה לשנות נהלי עבודה ולנהוג באופן שונה מימי שגרה וביניהם סניף הביטוח הלאומי בעפולה שנערך בצורה מהירה להעניק שירותים למבוטחים בעיקר באמצעות המערך הדיגיטלי ותגבור המענה הטלפוני של הסניף.

יותר מכל הייתה מרגשת ההתגייסות של כלל עובדי הסניף בעפולה, שהחלו במבצעי הזנה יומיומיים של אלפי תביעות חדשות שהתקבלו בסניף מפרוץ המשבר, ששיעורן עמד על כ-30 אלף שהוזנו וטופלו במהירות שיא במטרה לשלם דמי אבטלה למאות אלפי המובטלים בזמן כל כך קצר.

לשם השוואה, בחודש רגיל מתקבלות כ-500 תביעות לאבטלה בסניף עפולה רבתי המאגד בתוכו את הטיפול בתושבי עפולה, מגדל העמק, בית שאן, יוקנעם, רמת ישי וכלל יישובי העמק.

בימים האחרונים כאמור, החלו בסניף לקבל קהל לפי הנחיות משרד הבריאות לצד מתן שירותים מקוונים דיגיטליים ובאמצעות המענה הטלפוני.

"נמשיך להעניק שירות מיטבי, מהיר ויעיל מתוך אחריות"

מנהל הסניף, חוסאם אבו בכר, אמר: "בתחילת המשבר מטרת העל שלנו הייתה לשמור על רציפות ואיכות השירות תוך נקיטת האמצעים הנדרשים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות לשמירה על בריאות הציבור והעובדים. בימים האחרונים חזרנו לקבל קהל ונמשיך להעניק שירות מיטבי, מהיר ויעיל מתוך אחריות כלפי ציבור המבוטחים".

אבו בכר הוסיף: "הודות לעובדים המקצועיים של הסניף שגילו ערבות הדדית והתגייסות מתוך תחושת שליחות אמיתית. פתחנו את שערי הסניף לקבלת קהל על פי זימון תור מראש ותוך שמירה על כללי התוו הסגול והנחיות משרד הבריאות במטרה להמשיך לדאוג לבריאות הציבור והעובדים ובמיוחד לאור ההתפרצות המחודשת של מחלת הקורונה".

אבו בכר סיכם: "הניסיון של השבועיים הראשונים שבהם חזרנו לקבל את הקהל בהתאם להתארגנות החדשה, הוכיח את עצמו. נערכנו נכון והצלחנו לשמור על כללי הבטיחות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והצלחנו לתת שירות מיטבי לכלל הפונים. הציבור שלנו הגיב בצורה מצוינת וקיבל את השירות הנדרש ללא אירועים חריגים".

לנוחיות קהל המבוטחים ניתן לקבל שירות גם באמצעות המוקדים הבאים: מוקד טלפוני ביטוח לאומי 6050* , מוקד ייעודי לאזרחים קשישים ובני משפחותיהם במגוון נושאים, מענה אנושי ב-5 שפות, 9696*, בימים א-ה בשעות 9:00-12:30 ובאמצעות האתר האישי באתר האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי.

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות