fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשת העסקים רחלי קבסה מבית שאן מפתחת קשרים ברחבי העולם

צילום: טליה אבי נכדו

ה"בריאה" של רחלי

 

אשת העסקים רחלי קבסה מבית שאו מפתחת קשרים ברחבי העולם ותחזיקו אצבעות לבייבי החדש שלה, הפרויקט שישים את בית שאן והצפון על המפה.  "אעשה ככל יכולתי למען העיר בית שאן בה התחנכתי ולמען הצפון כולו", היא אומרת

 

 

אשת העסקים רחלי קבסה מבית שאן הרחיבה את הקשרים שלה ברחבי תבל. הילדה הקטנה מהפריפריה  הופכת לאימפריה ועכשיו היא נמצאת בעיצומו של פרויקט גדול. היא לא מוכנה לחשוף יותר מדי פרטים, אבל מגלה כי "מדובר בפרויקט ענק שישנה את פני הצפון וישראל בכלל".

דרך ארוכה עשתה קבסה, בת 42,  עד שהגיעה למעמדה הרם בקהילה העסקית. הניסיון היזמי עסקי העצום שצברה מאפשר לה להקים תשתיות עסקיות נרחבות בצפון ומי שמכיר אותה יודע שקשה מאוד לעצור אותה. "אעשה ככל יכולתי למען העיר בית שאן בה התחנכתי ולמען הצפון כולו", היא אומרת בפטריוטיות.

כשהיא מדבר על הפרויקטים שלה היא מתכוונת ל"בריאה", מתחם ספא ואירוח, שמשדר יוקרה. "זה הפרויקט הכי הכי שלי", היא אומרת בהתלהבות רבה. "אנחנו רוצים שהמקום ייתן חוויה אמיתית ועוצמתית של שילוב בין הטבע והאדם, בשילוב קדוש בין החומרים מהמקום ושימוש מקסימלי בכל אוצרות הטבע הקיימים", היא מגלה על הפרויקט שעתיד לקום בעמק בית שאו למרגלות הגלבוע.

אשת העסקים הזו נחשבת לבעלת קשרים ענפים עם מובילי קהילות יהודיות מרחבי העולם היא מתקבלת בברכה באירופה וזוכה לחשיפה תקשורתית מאוד גדולה בניו יורק. יש לי עסקים בכל רחבי העולם" היא אומרת, "אבל הבית האמיתי שלי הוא רק כאן, בבית שאן הקטנה והחמימה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות