fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירועי ה"פסטיפארק" בעפולה נפתחו עם הופעה של חנן בן ארי

עיריית עפולה בחגיגות סוף הקורונה באמצעות פסטיבל ה"פסטיפארק" שנפתח אתמול בהופעה של חנן בן ארי וימשך גם היום בהופעה של ליאור נרקיס ואברהם טל וייסגר בחגיגות המימונה.
חנן בן ארי בעפולה (צילום: עיריית עפולה)
חנן בן ארי בעפולה (צילום: עיריית עפולה)

חודש לאחר שעפולה נהפכה לאחת הערים הראשונות בישראל שפותחות את עולם התרבות עם מופעי סטנדאפ של הקומיקאים נדב אבקסיס (שבמהרה נהפך למופע כפול), בן בן ברוך, אסף מור יוסף ורותם אבוהב שכולן נחטפו כמו לחמניות חמות ונמכרו תוך מספר שעות.

ההצלחות המרובות של המופעים הובילו את עיריית עפולה למסקנה כי קהל התושבים בעיר צמא לתרבות והוביל אותם להחלטה לחגוג במהלך החג במסיבת סוף קורונה בפסטיבל ה"פסטיפארק", פסטיבל בהפקה משותפת של אגף תרבות של העירייה ורשת המתנסים "שחקים". 

מי שפתח את הפסטיבל היה הזמר חנן בן ארי בהופעה שהתקיימה אתמול (30.03) באמפי פארק בעיר, הופעה שמיהרו לרכוש כרטיסים במהרה והפילו את אתר המכירות בשעות השיא כשכל הכרטיסים נמכרו. בן ארי התקשה להסתיר את ההתרגשות מהחזרה להופעות החיות ודאג לשתף את הקהל בקטעי הקישור בין השירים בסיפורים על ימי הקורונה שחיממו את הקהל למרות מזג האוויר הקר שהיה וההגבלות שעדיין היו. "קהל בשביל אומן זה כמו שמיכה בחורף, אתה נכנס למיטה וקודם כל צריך לחמם אותה אחר כך היא מחממת אותך בלילה".

"אנחנו כמה דקות לתוך המופע ואתם שורפים אותנו אש וזה יפה המשל הזה אבל זה יותר עמוק יש לילות שאנחנו זורחים, מתפוצצים ואתם מחזירים לנו את האור הזה אני מבקש מתפלל ואפילו מפציר בכם שתהיו הלילה כמו שמש תשימו הכל בצד תשכחו מהמסכות מההגבלות ומהקורונה תהנו, תשירו ותרקדו כאילו אין מחר ואני מבטיח לכם שניתן לכם את האור בחזרה", הוסיף.

"עברנו שנה לא פשוטה וזה הזמן שלנו להתחיל לשכוח מהקורונה"

אבי אלקבץ, ראש העיר בנאומו שיתף "אנחנו מאוד שמחים לראות אתכם זה בדיוק מה שרצינו כשבנינו את הפארק הזה שיהפוך להיות ללב התרבות של הצפון בדיוק כמו שעפולה היא בירת הצפון. עברנו שנה לא פשוטה וזה הזמן שלנו להתחיל לשכוח מהקורונה ואנחנו נמשיך לעשות אירועים למען התושבים לפי הכללים. אני רוצה להודות לצוות שחקים וצוות אגף תרבות ובמיוחד לאמילי זיידל שלנו על הארגון של כל זה. אני רוצה לאחל לכולם בריאות טובה חג שמח ושנפגש רק בשמחות".

בנוסף להופעתו של בן ארי הפסטיבל יימשך גם היום (31.03) בשעה 20:30 בהופעה של אברהם טל וליאור נרקיס אליה נותרו כרטיסים בודדים אותם ניתן לרכוש דרך אתר העירייה ורשת שחקים- לרכישה.

אברהם טל מגיע לעמק (צילום: שלומי פינטו)
אברהם טל מגיע לעמק (צילום: שלומי פינטו)

לצד ההופעות לכל אורך חול המועד מתקיימים בפארק אירועים המיועדים לילדים ולכלל המשפחה: ניווט קהילתי למשפחות, פיקניק קהילתי, הצגות ילדים ומופעי קרקס. הפסטיבל עתיד להינעל במוצאי שבת הקרוב בחגיגות המימונה באוהל האירועים שבפארק ויכלול מופע של הזמר המקומי שלומי ביטון לצד מאכלי חג מסורתיים. 

 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות