fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורט רוגוזין מגדל העמק: מכתב הערכה ממשרד החינוך

תעודת הערכה הוענקה לבית הספר " מטעם משרד החינוך על זכאות לתעודות הסמכה טכנולוגית במגמות הטכנולוגיות המצטרפת לרצף הישגים והצלחות של ביה"ס
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה (צילום יח"צ)

בית הספר "אורט רוגוזין" זכה השנה בפעם השנייה ברציפות בבית ספר מצטיין מטעם משרד החינוך, שבר את שיא הזכאות לבגרות שעומד על 89 אחוז ומנהלו דודי גריסרו נבחר לנבחרת המנהלים המצטיינים של רשת "אורט ישראל" יחד עם רבקה אלימלך מנהלת "אורט פסגות".

הישגים אלו קיבלו ביטוי גם בזכאות לתעודות הסמכה טכנולוגיות במגמות הטכנולוגיה. בשנת הלימודים תשע"ט בית הספר עמד ביעדיו וזיכה את בית הספר בהערכה מטעם משרד החינוך על השגת היעדים.

לפי הנתונים שפירט משרד החינוך בית הספר "אורט רוגוזין" עמד ביעדים שהוצבו לו כבר בשנת תשע"ט כשבמקור היו אמורים לעמוד בהם בשנת הלימודים תשפ"ג.

במגמת הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים 9 תלמידים נמצאו זכאים לתעודת הסמכה טכנולוגית שהם מהווים 100 אחוזי הצלחה, בהנדסת תכונה 15 תלמידים זכאים לתעודה וגם הם מהווים 100 אחוזי הצלחה, בניהול משאבי אנוש 9 (90% הצלחה), בתעשייה וניהול 24 (96% הצלחה), באומנויות העיצוב 12 תלמידים (92% ההצלחה) ובמערכות בקרה ואנרגיה 21 תלמידים זכאים לתעודת הסמכה שהם מהווים 96% הצלחה.

"תולדה של עשייה חינוכית בלתי מתפשרת"

אנו מבקשים להגיע את הערכתנו ולברך את הנהלת בית הספר ואת צוותי ההוראה של המגמות הטכנולוגיות האלה על כך שכבר בשנה"ל תשע"ט הבאתם אותן ליעדים שקבע המשרד לשנת תשפ"ג", כך נכתב על ידי משרד החינוך.
מנהל בית הספר דודי גריסרו אמר: "אחוזי ההצלחה הגבוהים מאד בהסמכה הטכנולוגית מהווים הוכחה נוספת לאיכותו של בית הספר והם תולדה של עשייה חינוכית בלתי מתפשרת של הצוות המקצועי המקדם את לימודי המדע והטכנולוגיה לצד תעודת הבגרות האיכותית".
אלי ברדה ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ומלי אליגוב ראש מינהל החינוך ברכו את מנהל בית הספר והצוות החינוכי על המאמצים והתוצאות ואמרו: "בית הספר הביא המון גאווה למערכת החינוך במגדל העמק ולעיר כולה עם רצף של הישגים והצלחות המבטאות את החינוך למצוינות ולערכים".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות