fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש שכנים שמשאילים כוס חלב, יאיר וקנין מנוף הגליל השאיל חשמל והציל את חייו

שכנות טובה. צילום: דוברות נוף הגליל

יאיר חולה copd מחובר למכשיר חמצן בביתו בנוף הגליל, בלעדיו הוא לא יכול לנשום. אתמול (רביעי) בשיא הסערה בסביבות השעה 22:00 בלילה התקשר מבוהל למוקד העירייה וסיפר על הפסקת חשמל בבית ללא צפי לתיקון מחברת החשמל.

יאיר לא הסכים להתפנות לבית החולים. "הייתי נהג מונית 24 שנים ואני מכיר טוב מאוד את מציאות החיים. אם אגיע לבית החולים רק אסכן את עצמי. המערכת החיסונית שלי חלשה ואני חושש להידבק" אבל מכשיר החמצן יכול לפעול ללא חשמל למשך שעתיים בלבד.

מאז שהופסק החשמל בביתו של יאיר עברה שעה וחצי ומחשש לחייו, הועבר הטיפול בפניה למנכ"ל העירייה, עדי מלכה. לאחר שגם הניסיונות של המנכ"ל לשכנע את התושב להתפנות לבית החולים כשלו, הוא החליט להזעיק את מנהל מחלקת החשמל בעירייה אורי טויטו שהגיע יחד עם פקחית העירייה יהודית אלבז לביתו של יאיר.

טוויטו מצא פיתרון יצירתי לאחר שנודע לו שהפסקת החשמל היא רק בחצי מהבתים בבניין המגורים ברחוב חרוד 1, כך שניתן "להשאיל" חשמל מאחד השכנים . "דפקתי בדלת של השכנה ולמרות שהשעה הייתה מאוחרת מאוד והיא לא ממש הבינה אותי כי היא דוברת רוסית, השכנה הסכימה שאחבר חשמל מביתה לבית של השכן." סיפר טויטו .

כבלי החשמל מביתה של השכנה חוברו בהצלחה ולאחר שטוויטו וידא היטב שמכשיר החמצן עובד והכל תקין הוא יצא מביתו של התושב " אני לא מכיר עובדי עירייה מסורים כאלה" סיפר יאיר בהתרגשות "הם הגיעו אלי לבית ולא עזבו אותי עד שהיו בטוחים שאני בסדר והמכשיר עובד. דאגה כזאת היא באמת יוצאת דופן, זה לא מובן מאליו" התקלה תוקנה למחרת בשעה 8:00 בבוקר והחשמל "המושאל" הוחזר לביתה של השכנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות